Repus Asserts Skrevet 3. september 2020 #21 Skrevet 3. september 2020 Du kan være var på energier. Intuisjon. 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #22 Skrevet 3. september 2020 På 2.9.2020 den 1.55, AnonymBruker skrev: Jeg føler at jeg ofte kan lede hva folk egentlig tenker. Ikke som i setninger, men feks om noen lyger eller later som (sier de har det fint, men jeg tolker det som at det er usant). Føler også jeg fort merker "hvor jeg har folk" selv om de ikke sier noe, om folk liker eller ikke liker meg osv. Akkurat som jeg kan se det i øynene. Nå sier jeg ikke til folk hva jeg tenker/føler, da ville jeg sikkert tråkket på noen. Men jeg har ved noen anledninger likevel fått vite at jeg hadde rett. Feks ved at andre har fortalt meg sannheten fordi en person har vært ærlig med den ol. Er det noe dette kalles? Er jeg kanskje være en menneskekjenner eller god på å lese øyne/uttrykk? Anonymkode: f3514...f14 Jeg også. Skremmende enkelte ganger. Husker godt når jeg var på endel intervju, viste alltid om personen likte meg eller ikke , følte jeg kunne se hva personen som intervjuet tenkte. Det stemte bra når jeg i etterkant spurte (ved avslag eller når personen ble min sjef). Min familie merker det godt, for jeg gjennomskuer alle løgn, alt de tenker kan jeg si før dem osv. Anonymkode: a2d9a...2ca
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #23 Skrevet 3. september 2020 50 minutter siden, Repus Asserts said: Du kan være var på energier. Intuisjon. Kan og kalles klarsynt. Anonymkode: 0738e...9c1 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #24 Skrevet 4. september 2020 Du kan ikke lese hva andre tenker. Du fantaserer. Noen ganger stemmer det, noen ganger ikke. De gangene det stemmer så er det logikk kombinert med at du leser kroppsspråk på linje med andre. Anonymkode: f561a...1c6 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #25 Skrevet 4. september 2020 Noen ganger kan man lese tankene til visse personer. Sånn er det bare. Dere som ikke tror det har bare ikke opplevd det. Anonymkode: 17bfb...798 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #26 Skrevet 4. september 2020 Jeg er også sånn. For meg er det et resultat av at jeg er løvetannbarn og har vokst opp i omgivelser hvor det å lese/tolke og sanse omgivelsene og andre menneskers sinnsstemning ble en livsnødvendighet. Anonymkode: 8558c...5b7
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #27 Skrevet 4. september 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen ganger kan man lese tankene til visse personer. Sånn er det bare. Dere som ikke tror det har bare ikke opplevd det. Anonymkode: 17bfb...798 Det har aldri, jeg gjentar, ALDRI blitt bevist at noen kan lese andres tanker. Anonymkode: ecc25...9b6
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #28 Skrevet 5. september 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Det har aldri, jeg gjentar, ALDRI blitt bevist at noen kan lese andres tanker. Anonymkode: ecc25...9b6 Selv om det ikke er bevist kan der fortsatt være mulig. Anonymkode: 17bfb...798 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #29 Skrevet 5. september 2020 Du kan ikke lese tanker. Det kan ingen. I så fall ville dette ført til tvangstanker og psykiske problemer. Det du gjør når du føler du kan lese andres tanker er å lese energiavtrykket. Det er ingen som er sine tanker Anonymkode: 0738e...9c1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #30 Skrevet 8. september 2020 På 2.9.2020 den 2.17, AnonymBruker skrev: Jeg har sett dokumentaren og fulgt med på henne siden hun ble fengslet. For min del virker hun som en ekstremt god manipulator, og tror ikke det er snakk om justismord. Men det er min mening. Og skjønner ikke hva det har med TSs innlegg å gjøre. Anonymkode: 9aa73...7f4 Dette du never. Å "tro" ting om folk bare ved å se på dem. Hvordan kan hun ha drept romvenninnen uten å etterlate ett fnugg av DNA spor? DNA fra innbruddstjuven ble funnet på hele rommet til romvenninnen, og PÅ henne. Du etterlater DNA spor bare ved å puste. Det faller hudceller av deg der du går. Hvordan mener du at hun drepte henne uten å røre henne, og uten å være fysisk til stede i rommet? Eneste Knox er skyldig i der er at hun var sær. Og oppførte seg sært. I tillegg så hun pen ut, hadde sex med en mann hun nettopp møtte. Hun var den perfekte syndebukk, og perfekte kandidat til å få solgt aviser. Anonymkode: 407f1...d1c
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #31 Skrevet 12. september 2020 Sosial og emosjonell intelligens. Anonymkode: 49162...2f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå