kikkana Skrevet 1. september 2020 #1 Skrevet 1. september 2020 Hva synes dere om det, dere som alltid skal poste hver bidige gang noe eller noen som tilhører en venstre side gjør noe galt? Siden dere er på hugget og skal skrive hver bidige gang bare noen på en venstre side en eller annen plass har sagt eller gjort noe forfærdelig ( i deres øyne). Tar dere part i saken eller klarer dere faktisk å skille når deres likesinnede går over streken?
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #2 Skrevet 2. september 2020 Har du link til sak? Ikke noe jeg har fått med meg. Anonymkode: 4e6b1...6c0
Buldre Skrevet 5. september 2020 #3 Skrevet 5. september 2020 Synes generelt lite positivt om vold uavhengig av utøver.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #4 Skrevet 5. september 2020 Venstresiden bør vite at det ikke er lurt å demonstrere. Det er sjikanerende og sårer følelsene til Trump-tilhengere. Ja, det er lov å demonstrere men de bør tenke på om det er så lurt, særlig når de vet hvilke konsekvenser det gir. Anonymkode: e5a10...b73 1
Isambard Skrevet 5. september 2020 #5 Skrevet 5. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Venstresiden bør vite at det ikke er lurt å demonstrere. Det er sjikanerende og sårer følelsene til Trump-tilhengere. Ja, det er lov å demonstrere men de bør tenke på om det er så lurt, særlig når de vet hvilke konsekvenser det gir. Anonymkode: e5a10...b73 😅
Isambard Skrevet 5. september 2020 #6 Skrevet 5. september 2020 På 2.9.2020 den 0.56, kikkana skrev: Hva synes dere om det, dere som alltid skal poste hver bidige gang noe eller noen som tilhører en venstre side gjør noe galt? Siden dere er på hugget og skal skrive hver bidige gang bare noen på en venstre side en eller annen plass har sagt eller gjort noe forfærdelig ( i deres øyne). Tar dere part i saken eller klarer dere faktisk å skille når deres likesinnede går over streken? Jeg synes det er ekstremt skremmende. Det verste var kanskje da de tok oppstilling med halvautomatiske rifler i rådhus i USA. Fullt lovlig. De er mye farligere enn venstresiden i USA. Det stemmer at de kjører rundt og skyter på demonstranter med paintball for å provosere. On topic: Jeg vet ikke hvordan det er på KG, men jeg har ALDRI sett noen seriøse kommentatorer eller moderate politikere i Norge forsvare disse amerikanske militsene. Det er faktisk bare venstresiden i Norge som forstår og bagatelliserer vold i forbindelse med demonstrasjoner.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #7 Skrevet 5. september 2020 På 2.9.2020 den 0.56, kikkana skrev: Hva synes dere om det, dere som alltid skal poste hver bidige gang noe eller noen som tilhører en venstre side gjør noe galt? Siden dere er på hugget og skal skrive hver bidige gang bare noen på en venstre side en eller annen plass har sagt eller gjort noe forfærdelig ( i deres øyne). Tar dere part i saken eller klarer dere faktisk å skille når deres likesinnede går over streken? Vet ikke hva det er du forsøker si her. Det meste jeg har sett av biler som kjører på folk er etter å ha blitt omringet av voldelige ekstremister som skal jule dem opp, da velger noen å la seg jule opp, mens noen velger å kjøre fremover. Hva eksakt er det du ønsker at jeg skal føle om saken, dette løser du ved å ikke omringe biler og knuse rutene dems med redde folk inni. Er ikke super komplisert.... "drive by" shootings er omtrent 99% gjort av gjengkriminelle i gjnegopprør, og i all hovedsak meksikanere eller afroamerikanere, dette er grupper som som regel ikke er trump tilhengere, Trump tilhengere driver ikke med slikt i noe særlig grad.... At noen skyter paintball eller pepperspray mot folk som angriper bilen sin, er forståelig, dette unngår du ved å ikke angripe bilene dems. Ikke super komplisert Noe mer du lurte på? Anonymkode: 55636...ebb 1
Kågebruker Skrevet 5. september 2020 #8 Skrevet 5. september 2020 Det er bare sånn de er. De er som barn i en voksen kropp og derfor bør de voksne nå ta over styringen igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå