Flintis Skrevet 1. september 2020 #1 Skrevet 1. september 2020 (endret) Hei😊 Hadde sen sexdebut 35+ og har vel hatt sex i ca 15 år etter det, men under 10 ganger pr år i de 10 siste åra (0 de 3 siste) Er gift og det er greit for kona med en elskerinne, noe jeg hadde en liten stund. Så da lurer jeg på om jeg skal konkludere med at sex er for de andre eller hvordan skal jeg finne en elskerinne? Endret 2. september 2020 av Flintis
Hr. Aktiv Skrevet 1. september 2020 #3 Skrevet 1. september 2020 Det spørs vel hvordan du vil ha det da. Å finne ei elskerinne er ikke akkurat enkelt for en mann. Er du vanligmannen i gata er det nesten umulig. Selv tror jeg at du må flytte fra kona di til slutt hvis det er sex som du vil ha. 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #4 Skrevet 1. september 2020 Hvorfor beholdt du ikke den elskerinnen du hadde? Anonymkode: e3369...41a 1
Flintis Skrevet 2. september 2020 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2020 5 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Det spørs vel hvordan du vil ha det da. Å finne ei elskerinne er ikke akkurat enkelt for en mann. Er du vanligmannen i gata er det nesten umulig. Selv tror jeg at du må flytte fra kona di til slutt hvis det er sex som du vil ha. Så da må jeg konkludere med at sexlivet for min del er over eller er for de andre? Hvordan er det lettere å finn en å ha sex med om en er fraskilt?
Flintis Skrevet 2. september 2020 Forfatter #6 Skrevet 2. september 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor beholdt du ikke den elskerinnen du hadde? Anonymkode: e3369...41a Hun gikk hen og fant den store kjærligheten... det synes jeg var litt morro😊 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #7 Skrevet 2. september 2020 46 minutter siden, Flintis skrev: Hvordan er det lettere å finn en å ha sex med om en er fraskilt? Fordi de fleste kvinner ønsker seg en kjærste, ikke bare en sexpartner. Og da må man være singel. Anonymkode: e3369...41a 4
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #8 Skrevet 2. september 2020 44 minutter siden, Flintis skrev: Hun gikk hen og fant den store kjærligheten... det synes jeg var litt morro😊 Ja, der ser du! Hun ville heller ha en kjæreste enn bare en sexpartner! Kan du ikke si til kona di at du vil ha mer sex? Anonymkode: e3369...41a
Hr. Aktiv Skrevet 2. september 2020 #9 Skrevet 2. september 2020 1 time siden, Flintis skrev: Så da må jeg konkludere med at sexlivet for min del er over eller er for de andre? Hvordan er det lettere å finn en å ha sex med om en er fraskilt? For da kan du satse på et nytt forhold da damer ofte ikke ønsker å være nr. 2. 2
Flintis Skrevet 2. september 2020 Forfatter #10 Skrevet 2. september 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, der ser du! Hun ville heller ha en kjæreste enn bare en sexpartner! Anonymkode: e3369...41a Nei det var ingen konkuranse sånn, hun hadde gått gjennom livet uten å være forelsket, men jeg synes alle bør oppleve det. 😊 1
exictence Skrevet 2. september 2020 #11 Skrevet 2. september 2020 11 timer siden, Flintis skrev: Er gift og det er greit for kona med en elskerinne, noe jeg hadde en liten stund. Har veldig lyst til å vite hvordan du synes det var at kona di gav uttrykk for at det var greit at du hadde en elskerinne?
Flintis Skrevet 2. september 2020 Forfatter #12 Skrevet 2. september 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke si til kona di at du vil ha mer sex? Anonymkode: e3369...41a Jo det kan jeg, men hun har ikke lyst og jeg har blitt avvist nok. 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #13 Skrevet 2. september 2020 2 timer siden, Flintis skrev: Nei det var ingen konkuranse sånn, hun hadde gått gjennom livet uten å være forelsket, men jeg synes alle bør oppleve det. 😊 Jo, det var det, du bare ser det ikke. Anonymkode: e3369...41a
Gjest Porstarmax Skrevet 2. september 2020 #14 Skrevet 2. september 2020 Hei Hvorfor ikke ta kontakt med et annet par, da blir det sex på alle parter Jeg er singel, derfor kan jeg være en som spiller inn sexvideoen noen uker har jeg sex på kvelden ogvi helgen hver kveld i en uke, det spørs hvor lang og innfløkt den filmen er, Så har ikke noe problem med å ha sex uten om det.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #15 Skrevet 2. september 2020 Jeg er singel kvinne og har ingen ønske om en elsker. Jeg vil ha kjærlighet ikke sex. Anonymkode: 5c74d...bf8 1
Flintis Skrevet 2. september 2020 Forfatter #16 Skrevet 2. september 2020 7 timer siden, exictence skrev: Har veldig lyst til å vite hvordan du synes det var at kona di gav uttrykk for at det var greit at du hadde en elskerinne? Det var en prosess for meg egentlig. En ting er at hun gir utrykk for det, men jeg må jo være trygg på at det er iorden også og nå er det greit også i hodet mitt.
Resignert Skrevet 2. september 2020 #17 Skrevet 2. september 2020 12 hours ago, AnonymBruker said: Ja, der ser du! Hun ville heller ha en kjæreste enn bare en sexpartner! Kan du ikke si til kona di at du vil ha mer sex? Anonymkode: e3369...41a Sex som man må forhandle seg fram til, er ikke noe å trakte etter. Da blir det allernådingst litt pliktsex, i bytte med uante "honey do" oppdrag og forpliktelser. En særdeles dårlig deal, og egentlig det samme som å benytte prostituerte. Ikke moro i hele tatt.
exictence Skrevet 3. september 2020 #18 Skrevet 3. september 2020 13 timer siden, Flintis skrev: Det var en prosess for meg egentlig. En ting er at hun gir utrykk for det, men jeg må jo være trygg på at det er iorden også og nå er det greit også i hodet mitt. Følte du også skuffelse/sårbarhet over at din kone sa du kunne være med andre?
Flintis Skrevet 3. september 2020 Forfatter #19 Skrevet 3. september 2020 2 timer siden, exictence skrev: Følte du også skuffelse/sårbarhet over at din kone sa du kunne være med andre? Ja da, var innom det meste i den prosessen. Oppgitthet, anger, sinne, irritasjon, frustrasjon, glede håpløshet, håp, forventning, muligheter....i tillegg til det du nevner. 1
rampeguri Skrevet 3. september 2020 #20 Skrevet 3. september 2020 På 2.9.2020 den 6.20, Flintis skrev: Så da må jeg konkludere med at sexlivet for min del er over eller er for de andre? Hvordan er det lettere å finn en å ha sex med om en er fraskilt? Fordi de færreste kvinner vil være med på å bidra til utroskap. Selv om du forteller en eventuell dame at det er greit for kona så kan det være vanskelig å tro på. Og som flere her sier - de fleste vil nok ha kjæreste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå