Heipådeg_ Skrevet 1. september 2020 #1 Skrevet 1. september 2020 Hei! Jeg var hos gynekolog forrige uke for å sette inn spiral. Hun tok da innvendig ultralyd, og da spurte hun meg om jeg var gravid. Svarte da at jeg ikke var gravid. Men da spurte hun «er du sikker?». Og 100% sikker er jeg da ikke, siden det er noen uker siden siste graviditetstest. Hun sa jeg måtte teste meg om 1-2 uker. Jeg fikk litt «noia», så jeg løp på apoteket og kjøpte meg graviditetstest med en gang. Den viste negativ. Så nå går jeg egentlig bare rundt å venter på at tiden skal gå, slik at jeg kan teste en gang til. Det skal sies at etter jeg satt inn spiralen, så har jeg hatt mye mensensmerter/murringer i magen, i tillegg til brun slimete utflod. Er dette symptomer på graviditet? I tillegg har jeg gått rundt med en underlig følelse i kroppen. Nesten litt sånn at jeg «føler» meg gravid, om jeg kan si det sånn? 🙈 det er helt sikkert bare innbilning. Men man vet jo aldri... Vi har ikke brukt noe prevansjon utenom kondom de siste mnd. Har hendt at kondomet ikke har holdt også. Så muligheten for at jeg kan ha blitt gravid er jo der 🙂 Hva høres dette ut som? Er første gang jeg har spiral, så vet ikke om disse «symptomene» er normale etter man har fått satt inn spiral? Eller om jeg faktisk kan være gravid? ☺️
IkkeStudentLenger Skrevet 2. september 2020 #2 Skrevet 2. september 2020 Høres normalt ut for spiral. Jeg ville antatt at du ikke er gravid, men test igjen en gang til om et par uker, så er du helt sikker.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #3 Skrevet 2. september 2020 Jeg hadde det akkurat slik etter at jeg satte inn hormonspiral for et par mnd. siden. Den følelsen av å være gravid var ganske påfallende, syns jeg og jeg tok faktisk en test etter hvert selv om det var utrolig usannsynlig med graviditet (og den var negativ). Det er jo faktisk noe som er plassert inne i livmoren, som ved et svangerskap, så det er kanskje ikke så rart. Det har gått over nå, med unntak av litt brun utflod innimellom. Anonymkode: 3ffb6...928
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå