AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #1 Del Skrevet 1. september 2020 Hei! Det er en utrolig lang venteliste til fastlegen min og jeg vil gjerne starte på p-piller. Føler at den Maja nettsiden er en veldig god løsning. Men tenker det er lurt å kanskje høre om doen her har erfaringer med det? For dere som ikke vet hva det er så er det en nettside hvor man kan bestille prevansjon, man snakker med en lege først osv. Også får man det tilsendt. Er en norsk side tror jeg. Hva tenker dere om dette? Anonymkode: b5b3d...c3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #2 Del Skrevet 1. september 2020 Noen* haha ikke doen Anonymkode: b5b3d...c3a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #3 Del Skrevet 2. september 2020 Hvordan får legen målt blodtrykket ditt over nett? Det er jo veldig viktig når man starter med p-piller. For min egen helses skyld hadde jeg altså ikke gjort det da jeg ville ha fått målt blodtrykket mitt først. Anonymkode: f9d66...52b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #4 Del Skrevet 2. september 2020 Hvor gammel er du? Er det mulig for deg å gå på en helsestasjon? Anonymkode: ba13a...8dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #5 Del Skrevet 2. september 2020 Det går helt sikkert fint Anonymkode: c737c...7cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå