Gå til innhold

Vil ikke bli gammel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 19 år og alt livet mitt handler om er å se bra ut, om utseendet mitt.

jeg er super redd for å bli gammel, for å få rynker, for å få super hengende pupper. For å få strekkmerker av treningen jeg driver med...

er allerede klar for å ta fillers når jeg får rynker.
er veldig redd kjæresten min skal se meg med rynker eller se meg som gammel...

vil ikke bli stygg.. vil ikke få slapp hud...

Hvorfor har jeg denne frykten? Og hvorfor er den så ekstrem?

Anonymkode: 64f45...36a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, du trenger jo ikke tenke på dette nå... kom tilbake om 20 år

Anonymkode: dc82c...3ec

Skrevet

Det gjeder å henge med de rette folka. For eksempel de som arrangerte grottefesten. Noen år med dem, og du blir aldri gammel.

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vel, du trenger jo ikke tenke på dette nå... kom tilbake om 20 år

Jeg vet... men jeg stresser så fryktelig mye. Og har hatt denne tanken i et år. Den kommer og går.

Skrevet
1 minutt siden, T-Rex skrev:

Det gjeder å henge med de rette folka. For eksempel de som arrangerte grottefesten. Noen år med dem, og du blir aldri gammel.

Det gjelder også å tenke over at jorda kan ha gått under innen de neste 10 åra, pga vår mangel av intelligens som menneskeheten, de økende klimaforandringene, pandemier osv.

• Liker 2
Skrevet

Jeg vet... men jeg stresser så fryktelig mye. Og har hatt denne tanken i et år. Den kommer og går.

Du bør heller prøve å nyte tiden du har nå, fordi livet er et usikkert prosjekt som dem sier.

Du lever NÅ! Fremtiden kan ingen forutsi helt.

Ja, kanskje blir du gammel en dag, men kanksje finner du at noe har endret seg i personligheten din og at det ikke er så ille likevel, og være litt gammel.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det gjelder også å tenke over at jorda kan ha gått under innen de neste 10 åra, pga vår mangel av intelligens som menneskeheten, de økende klimaforandringene, pandemier osv.

Eh, ja?

Puppeløft vil redde verden? Eller hva mener du her?

Skrevet
Akkurat nå, T-Rex skrev:

Eh, ja?

Puppeløft vil redde verden? Eller hva mener du her?

Garantert.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk.. ja

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Garantert.

Har du noe å backe opp den garantien med?

Skrevet (endret)

Gluten gir rynker, så kutt ut at med gluten. Drikk sitronvann og sellerijuice, det er supert for huden. Hørt om anthony william medical medium? Det burde du sjekke ut. Det kan hjelpe på vonde tanker og tvnagstanker osv. Psykiske problemer. 

Jeg er ikke redd for å bli gammel, alder er bare et tall, men jeg har vært redd for å se gammel ut, så forstår deg. Men jeg holder meg ung og rynkefri selv i en alder av 39 år. 

Eneste som hjelper er å ligge unna gluten, melkeprodukter, sukker, svin, egg, mais, raps. Sjekk ut medical medium med anthony william. Da kan du rense kroppen for avfallstoffer, heale kroppen, og ha en frisk og sunn kropp hele livet. 

Vet du hvem miranda kerr er? Hun er 37 år og uten en rynke. Hun følger anthony william akkurat som meg. 

Endret av Bølle
Skrevet

Man blir heldigvis klokere med alderen. De tankene du har nå forsvinner gradvis jo eldre du blir. Dessuten så blir mange bare penere med alderen, så ikke fortvil.

Fillers, botox og sterke hudpleieregimer gjør huden din tynnere og tynnere, jo tynnere hud jo flere rynker får man med årene. Årevis med bekymringer er heller ingen fordel for utseendet.

Så nyt livet, ta vare på kroppen din innenfra ved å ha et godt hverdagskosthold og vær snill med deg selv😊

Anonymkode: 34ccb...05f

• Liker 2
Skrevet

Man blir heldigvis klokere med alderen. De tankene du har nå forsvinner gradvis jo eldre du blir. Dessuten så blir mange bare penere med alderen, så ikke fortvil.

Fillers, botox og sterke hudpleieregimer gjør huden din tynnere og tynnere, jo tynnere hud jo flere rynker får man med årene. Årevis med bekymringer er heller ingen fordel for utseendet.

Så nyt livet, ta vare på kroppen din innenfra ved å ha et godt hverdagskosthold og vær snill med deg selv😊

Får meg til å føle meg bedre

Skrevet

Bruk solkrem hele året, da unngår du en dem rynker.

Anonymkode: b7c15...1df

Skrevet

Synd at du skal gå rundt og tenke så mye på det. Det er ikke lurt å satse alt på utseendet, for det kommer til å gå nedover, ingen slipper unna. Det beste du kan gjøre er å allerede nå begynne å fokusere på selvfølelsen din, slik at du kan føle at du er betydningsfull og bra selv om du eldes etter hvert. Men du har da mange å å blomstre på ennå, nyt det, og tenk gode tanker om seg selv.

Anonymkode: e9cb6...eab

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bruk solkrem hele året, da unngår du en dem rynker.

Del*

Skrevet
5 minutter siden, Bølle skrev:

Gluten gir rynker, så kutt ut at med gluten. Drikk sitronvann og sellerijuice, det er supert for huden. Hørt om anthony william medical medium? Det burde du sjekke ut. Det kan hjelpe på vonde tanker og tvnagstanker osv. Psykiske problemer. 

Jeg er ikke redd for å bli gammel, alder er bare et tall, men jeg har vært redd for å se gammel ut, så forstår deg. Men jeg holder meg ung og rynkefri selv i en alder av 39 år. 

Eneste som hjelper er å ligge unna gluten, melkeprodukter, sukker, svin, egg, mais, raps. Sjekk ut medical medium med anthony william. Da kan du rense kroppen for avfallstoffer, heale kroppen, og ha en frisk og sunn kropp hele livet. 

Vet du hvem miranda kerr er? Hun er 37 år og uten en rynke. Hun følger anthony william akkurat som meg. 

Hva i akkuratt disse varene gir rynker? Er det gluten? 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hudpleie gjør huden tynnere? Hvor har du hørt dette?

Skrevet (endret)
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva i akkuratt disse varene gir rynker? Er det gluten? 

Ja, gluten ødelegger hud og vev og gir betennelse. Melkeprodukter gir også dårlig hud. Samme med sukker. 

Svin er ikke bra fordi det inneholder et stoff som også gir betennelse i kroppen. 

Egg er ikke bra fordi i laboratorium bruker de egg når de skal forske på virus, og de lærer virus å nære seg på egg... 

Mais er ikke bra fordi den er genmodifisert og det er et stoff i mais som ikke er bra for hjernen, tror jeg? 

Raps er ikke bra, men husker ikke hvorfor, vet bare at det ikke er bra for kroppen pga sammensetningen og forholdet av fettsyrene i raps. 

Endret av Bølle
Skrevet (endret)

Om du leser anthony william medical medium på nettet, står det mye der på bloggen. Følger han på insta og Facebook, og leser bloggen hans.

Det står mye om hvordan man kan opprettholde og å bevare hud, hår og negler på en sunn og naturlig måte, men også tenner. Jeg følger han på engelsk, så om du er god i engelsk er det best å lese på. 

Endret av Bølle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...