Gå til innhold

Er dette normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk en dårlig følelse, har møtt en dude 3 ganger og i dag etter vi hadde sex.. drev han og spurte om jeg hadde sex med andre, om jeg hadde ligga med andre i det siste. 
jeg sa nei, (han virka overraska og lo) jeg spurte han tilbake.. han svarte ikke med ja eller nei, han bare sa; jeg må ha sex 3 ganger om dagen. 

jeg bare kødda med det, men altså når han dro så ville han ikke en gang se på meg 🤨 syns det var syyykt merkelig.  

Skjønner ikke en drit, skal ihverfall ikke møte han igjen tenker jeg. 

Anonymkode: ed76b...438

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi det var rart, om spørsmålet ditt er om det er normalt så tror jeg ikke det? Men noen mennesker er jo avhengige av sex, så kanskje han er en av de? 

Anonymkode: 56730...3fe

Skrevet

😐😐 rødt flagg!

Anonymkode: 5eaae...d2f

• Liker 2
Skrevet

Han synest vel du er like laus som han? Eller no som du har hatt sex med han så er han ferdig med deg. Kanskje han er ein sånn ein? Klokt valg forresten.

Anonymkode: d302b...195

Gjest Melis123
Skrevet

Syns du skal spørre han jeg, om han mente dette alvorlig og hvordan han som singel gjennomfører dette i praksis? Om du var dagens tredje ligg, så skjønner jeg godt at det ikke er noe vits å treffes igjen, men kan jo bare være en dårlig spøk😊

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han synest vel du er like laus som han? Eller no som du har hatt sex med han så er han ferdig med deg. Kanskje han er ein sånn ein? Klokt valg forresten.

Anonymkode: d302b...195

Ja, føler han bare spurte meg det for å finne ut om jeg møter mange andre (noe som for meg gir lite mening) .. siden han spurte meg de 2 siste gangene vi har møtt, og jeg svarte at jeg ikke møter mange. 

fikk virkelig en dårlig følelse at jeg faktisk måtte blokkere han. 

Skrevet
6 minutter siden, Melis123 skrev:

Syns du skal spørre han jeg, om han mente dette alvorlig og hvordan han som singel gjennomfører dette i praksis? Om du var dagens tredje ligg, så skjønner jeg godt at det ikke er noe vits å treffes igjen, men kan jo bare være en dårlig spøk😊

Sendte en mld om det gikk bra med han, han virka jo helt off etter den samtalen. 

han bare svarte kort ja, og spurte meg med; deg? 

jeg virkelig fikk rødt flagg, for meg leker han maktspill 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...