Monica1312 Skrevet 1. september 2020 #1 Del Skrevet 1. september 2020 Jeg sitter her og er ganske så oppgitt over Facebook nå! Nå er det andre gangen bloggen min blir blokkert på Facebook, og sist gang gikk det 2mnd før det ble fikset. Ikke fikk jeg en eneste tilbakemelding på de 300 meldingene jeg sendte til dem heller, og det er her frustrasjonen ligger! Det kan da ikke være så vanskelig for dem å svare når menneskene som bruker deres plattform spør om noe? Jeg har forstått det er datamaskiner som sitter og blokkerer om dem oppfatter noe som spam, og jeg har delt denne bloggen i mange grupper om er tillaget akkurat for bloggere som meg. Jeg tror at det er noen som rapporterer meg og at Facebook automatisk blokkerer linken til bloggen min. Nå må jeg gå enda en runde med blogg.no for å få dem til å få til en dialog med Facebook, for jeg selv IKKE når frem til dem. I mellomtiden får jeg dele den her med dere ❤️ http://Tilbaketillivet.blogg.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gladama Skrevet 1. september 2020 #2 Del Skrevet 1. september 2020 ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå