AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #1 Skrevet 1. september 2020 Jeg er kvinne selv, og vil egentlig bare vite om det er kun meg som har erfart dette, eller om vi er flere: Er det bare mine (mannlige) sexpartnere som bommer 1-1,5cm på klitoris? Spesielt ved fingring har dette vært gjennomgående. De gnir (!) rett oppom klitoris. Jeg synes det er spesielt at flere av de gjør akkurat den samme feilen. Andre som har samme erfaring? (Hvis vi kvinner har en lignende greie som vi gjør totalt feil på dere menn, så blir jeg veldig glad hvis noen starter en lignende tråd. 😊 ) Anonymkode: ff311...db3
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #2 Skrevet 1. september 2020 Ja, de bommer nesten alltid, selv om man peker og forklarer. Helt utrolig! Anonymkode: 975c5...ae3 5
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #3 Skrevet 1. september 2020 Har opplevd at noen få har bommet litt, men da har jeg bare styrt ham dit jeg vil ha ham. De fleste har hatt full peiling. 😊 Anonymkode: 8461c...6bc
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #4 Skrevet 1. september 2020 han "bommer" fordi jeg foretrekker å bli gnidd over, og ikke rett på 😃 Snakk med folkene du har sex med, fortell dem hva du liker. Vis. Anonymkode: c5332...82f 9
visp Skrevet 1. september 2020 #5 Skrevet 1. september 2020 Det er jo forskjellig hvor markerte kvinners klitoris er. Tror kanskje noen er litt vanskeligere å håndtere og å finne ut av enn andre. Også blir den jo større når man er opphisset, og det gjør det også lettere, men også vanskeligere om man ikke er opphisset nok. Når vi vet selv hvor tilfeldig det er hvilken side den er avhengig av den og den dagen, så skjønner jeg godt at det er vanskelig for menn når de faktisk ikke kjenner følelsen kvinnen kjenner. Da blir det desto viktigere at han kan lese kroppspråket ditt. 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #6 Skrevet 1. september 2020 Bomma på klitoris? Hvor fingrer disse? Urinrøret eller håret over fitta? Anonymkode: eb086...391
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #7 Skrevet 1. september 2020 Som mann, så er det litt sjokkerende å høre. Plutselig ble jeg jævlig usikker og selvbevisst, haha. Til nå har jeg aldri fått en klage, og gjorde nok av research i tenårene, så jeg håper at jeg vet mer enn disse andre mannfolka som det snakkes om, hehe. Som noen nevner lenger oppe, kommunikasjon! Det kan være både sexy og digg for begge parter. Anonymkode: c4516...52e
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #8 Skrevet 1. september 2020 Jeg lærte i godt voksen alder at klitoris faktisk ikke er plassert på samme plass på alle kvinner. De medisinske plansjene som man ser for seg med opptegnet plassering av delene i underlivet stemmer faktisk ikke på alle. Vi har ikke en gang urinrørsåpningen på samme plass. Noen har den godt adskilt fra skjeden, mens andre har den nesten i skjedeåpningen. Da sier det seg selv at også klitoris kan være plassert ulikt. At menn ikke alltid klarer å finne denne lille dingsen synes jeg ikke er rart i det hele tatt. Ikke har de en sånn selv, den er som oftest bitteliten, og på toppen av det hele altså ikke på samme plass på alle kvinner. Finner de ikke veien, så viser man veien. Enkelt og greit. Anonymkode: d3b5b...71e 6
Gjest Saph Skrevet 1. september 2020 #9 Skrevet 1. september 2020 Som voksen har det ikke vært noe problem, jeg leder bare hånden dit den skal om den er på villtur. Men da jeg var yngre, før jeg turte å si ifra og vise vei, så ble jeg ofte fingret i lysken 😂
Gjest Mysticgirl Skrevet 1. september 2020 #10 Skrevet 1. september 2020 Ja flere har bommet på både den og skjeden .Men da styrer jeg den bare dit den skal
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #11 Skrevet 1. september 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bomma på klitoris? Hvor fingrer disse? Urinrøret eller håret over fitta? Anonymkode: eb086...391 Oppom klitoris, altså mot magen, over sprekken. Noen ganger i håret(!), noen ganger urinrøret og. Jeg sier selvsagt i fra, men noen av de glemte det allerede ved neste økt. Jeg synes det er utrolig merkelig at det har skjedd flere ganger de siste 15 årene, med ulike menn. Jeg hadde ikke reagert like mye om de bommet nedover, eller mot siden, men når de gnir oppom sprekken, så lurer jeg veldig. (Det er ikke på klitorishetten jeg mener) Både jeg og mennene er voksne og har vært det i mange år. Det er altså ikke pga alder og manglende erfaring. Anonymkode: ff311...db3
Pingvinen Skrevet 1. september 2020 #12 Skrevet 1. september 2020 Min siste eks bommet hele tiden. Prøvde å si det flere ganger og styre hånden på rett vei. Men han insisterte på å fingre for langt ned eller i lysken. Han var 57 og seksuelt erfaren. Men ble bare sur når jeg prøvde å veilede. Men så tålte han ikke kritikk uansett hva de gjaldt. Jeg vil vite det når jeg gjør feil
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #13 Skrevet 1. september 2020 Litt forskjellig. Noen var bedre enn andre. Er ikke nødvendigste godt å bli nignidd direkte på galatippen heller De fleste damer finner kuken, men ikke alle kan håndtere den. Anonymkode: c8519...93b 4
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #14 Skrevet 1. september 2020 Nei. Men jeg ønsker ikke å bli gnidd direkte på klitoris. Det er altfor følsomt. Anonymkode: 1cc1b...f02 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #15 Skrevet 2. september 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, de bommer nesten alltid, selv om man peker og forklarer. Helt utrolig! Anonymkode: 975c5...ae3 Det er ikke så veldig rart i grunn i mørket. Klitoris er som regel veldig liten og med mindre man ligger med en lyskaster å ser rett på så kan det være vanskelig å treffe spot on hele tiden. Klitorisen er heller ikke lik på alle damer. Med min dame kjenner jeg den ut og inn derimot.😂 Anonymkode: b1e6a...1ea
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #16 Skrevet 2. september 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke så veldig rart i grunn i mørket. Klitoris er som regel veldig liten og med mindre man ligger med en lyskaster å ser rett på så kan det være vanskelig å treffe spot on hele tiden. Klitorisen er heller ikke lik på alle damer. Med min dame kjenner jeg den ut og inn derimot.😂 Anonymkode: b1e6a...1ea Min er liten. Som dame som har hatt sex med damer vet jeg at min er mindre enn hva de fleste har. Så liten at den ikke kan finnes er den imidlertid ikke. Alle damer har funnet den lett. Selv i mørket. Menn... de er litt rundt omkring egentlig. Vet ikke egentlig om de leter etter klitoris, eller bare ikke vet hvor de skal fingre. Slik halvparten lar seg imidlertid lære opp. Resten tåler ikke alt som muligens kan være kritikk, uansett hvor mildt man forsøker. Da slutter de heller med å fingre /slikke. Rettledning skal de ikke ha! Sex kan de! Anonymkode: 5cb1f...f4c 1
Katten.2.0 Skrevet 2. september 2020 #17 Skrevet 2. september 2020 Noen liker at man 'masserer' området over klitoris, noen med mye fuktighet, noen med lite, noen med stor kraft, noen uten kraft, noen direkte på, andre indirekte. Kommunikasjon må til! 1
AndersenG Skrevet 2. september 2020 #18 Skrevet 2. september 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er kvinne selv, og vil egentlig bare vite om det er kun meg som har erfart dette, eller om vi er flere: Er det bare mine (mannlige) sexpartnere som bommer 1-1,5cm på klitoris? Spesielt ved fingring har dette vært gjennomgående. De gnir (!) rett oppom klitoris. Jeg synes det er spesielt at flere av de gjør akkurat den samme feilen. Andre som har samme erfaring? (Hvis vi kvinner har en lignende greie som vi gjør totalt feil på dere menn, så blir jeg veldig glad hvis noen starter en lignende tråd. 😊 ) Anonymkode: ff311...db3 Flere kvinner jeg har fingret har sagt: "Hvor har du lært det der!? Du treffer perfekt!" Så noen av oss kan det.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #19 Skrevet 2. september 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Min er liten. Som dame som har hatt sex med damer vet jeg at min er mindre enn hva de fleste har. Så liten at den ikke kan finnes er den imidlertid ikke. Alle damer har funnet den lett. Selv i mørket. Menn... de er litt rundt omkring egentlig. Vet ikke egentlig om de leter etter klitoris, eller bare ikke vet hvor de skal fingre. Slik halvparten lar seg imidlertid lære opp. Resten tåler ikke alt som muligens kan være kritikk, uansett hvor mildt man forsøker. Da slutter de heller med å fingre /slikke. Rettledning skal de ikke ha! Sex kan de! Anonymkode: 5cb1f...f4c Er sikker på at homofile menn klarer å gi en annen mann bedre blow/handjob enn det kvinner klarer også. Er nok mest fordi kvinner kjenner kvinnekroppen bedre enn menn og motsatt😄 Anonymkode: b1e6a...1ea 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #20 Skrevet 2. september 2020 Kvinner er ganske forskjellig bygd! Jeg er selv kvinne og har av og til styrt litt med å finne klitoris på andre kvinner 😂 Anonymkode: 557c1...59a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå