Lizca Skrevet 1. september 2020 #1 Skrevet 1. september 2020 Jeg snuser ikke, men min samboer gjør det. Jeg fødte på fredag, og jeg MÅ ha babyen min sovende sammen meg i sengen. Hva gjør/gjorde du da du hadde denne problemstillingen? Sov du og barnet for dere selv mens samboer sov på et annet rom?
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #2 Skrevet 1. september 2020 Hæ, dere kan jo samsove selv om han snuser? Anonymkode: 8190f...d56 12
Humle Brumle Skrevet 1. september 2020 #3 Skrevet 1. september 2020 (endret) Tror det bare gjelder røyking? Og rusmidler da så klart. Endret 1. september 2020 av Humle Brumle 1
Lizca Skrevet 1. september 2020 Forfatter #4 Skrevet 1. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hæ, dere kan jo samsove selv om han snuser? Anonymkode: 8190f...d56 Tydeligvis ikke. Jordmora på føden sa at han burde ligge med ryggen fra baby. Står også om det at det KAN være like farlig som om den ene foreldrern røyker.
Lizca Skrevet 1. september 2020 Forfatter #5 Skrevet 1. september 2020 Akkurat nå, Humle Brumle skrev: Tror det bare gjelder røyking? Og rusmidler da så klart. Hva er forskjell på røyk og snus? Det er nikotin begge deler 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #6 Skrevet 1. september 2020 Risikoen for bl.a. krybbedød er større hvis en av dere snuser. Jeg ville skaffet en bedside crib som du kan ha på din side av sengen. Anonymkode: d96fe...40d 6
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #7 Skrevet 1. september 2020 Snus er farlig jo! Nikotinen sitter i kroppen på mannen din, og han skiller den ut igjen huden når han sover. Jeg sjekket mye opp i dette da jeg hadde baby, siden jeg hadde sluttet med snus når jeg var gravid, men hadde lyst å begynne igjen når jeg var ferdig med å gi melk. Jeg hadde ikke tatt risikoen, selv om den er liten, er den litt til stede. Anonymkode: f9353...4cf 4
Humle Brumle Skrevet 1. september 2020 #8 Skrevet 1. september 2020 9 minutter siden, Lizca skrev: Hva er forskjell på røyk og snus? Det er nikotin begge deler Sikkert bare fordi snus ikke er så populært i andre land en i Norge, så da hører vi sikkert mindre om snus og samsoving. Kan du ikke spørre jordmor eller helsesstasjon? Enten kan dere sove hver for dere eller han kan slutte med snus. Eller han kan begynne litt sakte også kan dere sove i et annet rom mens han fortsatt prøver å slutte.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #9 Skrevet 1. september 2020 Hva er farlig med røyk og samsoving? Anonymkode: e5758...6ce
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #10 Skrevet 1. september 2020 Her hadde jeg sagt uavhengig forskning at samboer får slutte å snuse (det beste) og at han ikke får lov å ligge med baby i senga sånn så lenge han tok snus. Tenk å ha det på samvittigheten hvis noe skulle skje. Anonymkode: f3616...08b 2
Loff77 Skrevet 1. september 2020 #11 Skrevet 1. september 2020 Herregud og jeg som trodde det var korona hysteri😂😂 4
Loff77 Skrevet 1. september 2020 #12 Skrevet 1. september 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Risikoen for bl.a. krybbedød er større hvis en av dere snuser. Jeg ville skaffet en bedside crib som du kan ha på din side av sengen. Anonymkode: d96fe...40d Dette er bare tull du finner på selv og evt spørsmål de har stilt ved det gjelder selvfølgelig hvis mor er røyker eller snuser 1
Loff77 Skrevet 1. september 2020 #13 Skrevet 1. september 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er farlig med røyk og samsoving? Anonymkode: e5758...6ce Mest sannsynlig ingen ting men man har lurt på om mødre som bruker nikotin har større sansynlighet for barn med krybbedød, men klarer ikke å finne sammenheng;)
Loff77 Skrevet 1. september 2020 #14 Skrevet 1. september 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Snus er farlig jo! Nikotinen sitter i kroppen på mannen din, og han skiller den ut igjen huden når han sover. Jeg sjekket mye opp i dette da jeg hadde baby, siden jeg hadde sluttet med snus når jeg var gravid, men hadde lyst å begynne igjen når jeg var ferdig med å gi melk. Jeg hadde ikke tatt risikoen, selv om den er liten, er den litt til stede. Anonymkode: f9353...4cf Risikoen man har vurdert går jo på MØDRE som bruker nikotin ikke om far snuset før han la seg i samme seng
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #15 Skrevet 1. september 2020 Æsj, skal han ligge der kloss inntil babyen og puste nikotin og all den andre driten han stapper inn i kjeften sin, rett på babyen da? Anonymkode: b34f5...00b 1
Loff77 Skrevet 1. september 2020 #16 Skrevet 1. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Æsj, skal han ligge der kloss inntil babyen og puste nikotin og all den andre driten han stapper inn i kjeften sin, rett på babyen da? Anonymkode: b34f5...00b Best å DUMPE først som sist, hva skal man med han?
Loff77 Skrevet 1. september 2020 #17 Skrevet 1. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Æsj, skal han ligge der kloss inntil babyen og puste nikotin og all den andre driten han stapper inn i kjeften sin, rett på babyen da? Anonymkode: b34f5...00b Ja mat du tenker på eller? Du spiser ikke?
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #18 Skrevet 1. september 2020 1 minutt siden, Loff77 skrev: Ja mat du tenker på eller? Du spiser ikke? Snus inneholder 2500 ulike kjemiske stoffer, og en lang rekke av dem er beviselig kreftfremkallende. Og det skal han ligge å puste rett i ansiktet på en nyfødt baby?! Anonymkode: b34f5...00b 1
Loff77 Skrevet 1. september 2020 #19 Skrevet 1. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Snus inneholder 2500 ulike kjemiske stoffer, og en lang rekke av dem er beviselig kreftfremkallende. Og det skal han ligge å puste rett i ansiktet på en nyfødt baby?! Anonymkode: b34f5...00b 1 han puster ikke det inn i babyen 2 hvor mange stoffer puster man inn uavhengig om han snuser eller ikke tror du? 3 han snuser kanskje ikke mens han sover og har pusset tenner til og med 4 HYSTERIKERE bør kanskje ikke få barn i hele tatt?? 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #20 Skrevet 1. september 2020 Mannen min snuser, men snuser visstnok ikke i senga. Da jeg samsov med baby la jeg meg slik at jeg alltid lå mellom han og baby. Det resulterte så klart i at baby ble liggende ytterst, men vi hadde bedside og sprinkelseng som var låst i senga med tau. Så baby datt ikke ut. Det resulterte også i at jeg innimellom lå anføttes med mannen, men det ga jeg f i. Anonymkode: a5851...845 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå