Gjest Gjesta Skrevet 20. juli 2005 #1 Skrevet 20. juli 2005 GRUNNEN TIL AT MENN ER LYKKELIGE VESENER! > >Hva kan du egentlig vente deg av så enkle individer? >Han har det samme etternavnet hele livet. >Garasjen er bare hans. >Brylluppsplanleggingen går av seg selv. >Sjokolade er et greit mellommåltid. >Han kan aldri bli gravid. >Han kan bruke en hvit T-shirt i badeland. >Eller han kan gå UTEN T-shirt i badeland. >Bilmekanikerne forteller ham sannheten. > >Verden er hans urinal. >Han trenger aldri kjøre til neste bensinstasjons toalett fordi det første >var motbydelig. Samme arbeid, bedre betaling... Rynker er distingvert. >Brudekjole kr. 20.000 - leie av smoking kr. 900,- Folk stirrer aldri på >hans bryst når han snakker med dem. Alderstillegget er praktisk talt bare >forventet. Nye sko skader ham ikke, han får ikke gnagsår og føttene sovner >ikke. Et humør - alltid. Telefonsamtalene hans er over på 30 sekunder - >nøyaktig. > >En ukes ferie krever kun en koffert. >Han kan selv åpne alle korker og lokk. >Han får tilleggspoeng for den minste snev av omtenksomhet. >Om noen glemmer og invitere ham, kan vedkommende fremdeles bli regnet som >en venn. Han kan kjøpe undertøy for kr. 20 - og det for en 3-pakning. Han >har nesten aldri string-problemer offentlig.. Han kan over hodet ikke se >rynker på klær. Alt i ansiktet hans - beholder sin opprinnelige farge. >Frisyren hans er moderne i flere år, kanskje tom. i flere 10-år.. Han >trenger kun å barbere seg i ansiktet og nakken. Han kan leke med sine leker >hele livet. En lommebok, et par sko - en farge for alle sesonger :o) > >Han kan gå i shorts uansett hvordan bena ser ut. >Hans manikyr kan utføres med lommekniv. >Han har valgfrihet - om han vil el. ikke anlegge bart... >Han kan den kunsten og gjøre unna julegavene til 25 familiemedlemmer på >julaften på under 30 minutter... Og hybelkaniner er virkelig kjæledyr.... > >ER DET RART MENN ER LYKKELIGE INDIVIDER???? > >
vixen Skrevet 20. juli 2005 #3 Skrevet 20. juli 2005 Man kan ikke annet enn å smile av det der :smile: -viXen-
Minimor Skrevet 21. juli 2005 #7 Skrevet 21. juli 2005 Ja når du sier det på den måten. Kanskje jeg ikke har det så vondt da. hehe
LilleBille Skrevet 7. august 2005 #11 Skrevet 7. august 2005 Noen har det opplagt enklere enn andre ja
exita Skrevet 9. august 2005 #12 Skrevet 9. august 2005 Bra skrevet, men jeg er nå glad jeg er jente likevel jeg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå