AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #1 Skrevet 1. september 2020 Menn liker å tro at de er gode til å se om en kvinne er født som mann, og hvem som er født som kvinne. Men all empiri viser at menn overvurderer grovt sine evner. I tilegg viser flere nett-tester en treffprosent på 50, som tilsvarer vill gjetting. Er dere kvinner bedre til å se hvilke kvinner som er født som menn? Anonymkode: 2ddf9...d85
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #2 Skrevet 1. september 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Menn liker å tro at de er gode til å se om en kvinne er født som mann, og hvem som er født som kvinne. Men all empiri viser at menn overvurderer grovt sine evner. I tilegg viser flere nett-tester en treffprosent på 50, som tilsvarer vill gjetting. Er dere kvinner bedre til å se hvilke kvinner som er født som menn? Anonymkode: 2ddf9...d85 Hvor er disse testene? Har lyst til å teste eget øye 🙂 Anonymkode: 495fe...c05 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #4 Skrevet 2. september 2020 https://www.playbuzz.com/hippyh10/lady-or-ladyboy-can-you-tell-which-ones-are-the-real-ladies Anonymkode: 2ddf9...d85
bobler Skrevet 2. september 2020 #5 Skrevet 2. september 2020 Jeg tror kvinner er flinkere på sånt, på samme måte som vi er flinkere til å se om noen har på seg sminke eller ikke. Mange menn tror jo at dersom det ikke er et tjukt lag foundation og knæsjfargede øyelokk og lepper så er kvinnen sminkefri. Mener og å ha lest at kvinner er flinkere til å huske fjes, mens menn husker navn lettere. Kanskje det henger sammen. 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #6 Skrevet 2. september 2020 Kvinne her, jeg fikk 3/10, så jeg gjorde det ikke akkurat strålende 😂 Men jeg hadde nok gjort det bedre på en test hvor flertallet hadde vestlig utseende og kroppsbygning og ikke asiatisk. Det er trekk jeg er mer vandt med og lettere gjenkjenner særpreg hos. Akkurat som når jeg var på et vestlig dragshow i Kina hvor stilen var omtrent på linje med de kvinnelige karakterene i Little Britain, altså kledd opp for å se ut som menn i dameklær, ikke som kvinner. 95% av salen der ante ikke at det var et dragshow de var på, og de oppdaget det ikke underveis heller 😅 Anonymkode: 2c1e5...06f
spinnwild Skrevet 2. september 2020 #8 Skrevet 2. september 2020 Ikke sikkert vi er flinkere, men er ikke like kritisk for oss å ta feil 🤣 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #9 Skrevet 2. september 2020 6 av 10. M40 😊 Anonymkode: 2bae8...7ac
Energidronning Skrevet 2. september 2020 #10 Skrevet 2. september 2020 7/10 jeg har en magefølelse at de fleste av disse var fra Asia! Thailand kanskje? De så ikke direkte ut fra Tønsberg eller Tromsø. da kan vi bli bedre å gjette kjønn på personer med europeisk opphav.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå