Gå til innhold

Jeg vil tilhøre venstresiden og er medlem i fagforbund. Men det er også så mye tull!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er overskrift ved første øyekast hoss fagbladet: "Kutt i velferd, flere midlertidige og økt privatisering: Slik vil NHO endre norsk arbeidsliv og velferdsstat"

Og neste: "Fagforeninger markerte avstand mot rasisme i Oslo

LES OGSÅ: Fagforbundet vil ikke ha islamkritiske Sian i biblioteket"

Hallo, hvilken av disse er det egentlig dere bør sloss for? NR1, så klart! Fagforbundet kan da for s@@rte ikke ha tid til å blande seg inn i rasisme og stenge for ytringsfrihet, når det dere faktisk er her for står i fare. Og vår arbeidsmiljø har gradvis blitt degradert siden høyresiden kom på tinget.

Det er slike ting som får meg til å stemme krf eller sp i stedet for ap eller sv. Jeg er generelt for en sosialistisk kapitalistisk blandingsstat som vi har hatt siden etter 2 verdenskrig. Men vær så snill å slutte å slå ned på ytringsfrihet og slutt med å gå i mars for islam. Ja alle skal ha rett til å drive sin religion og de som er muslimer skal beskyttes i lik grad som andre. Men de er da for svingende ikke bestandig noen uskyldige engler heller. Uansett så bør fagforbundet jobbe i all sin grad med å styrke seg i posisjonen for arbeidere ikke noe annet.

Anonymkode: 7030c...5fc

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den vestlige verden er f*cked.

Vi ser alle samme tendenser over alle landene med vestlig levesett.

Synd at folk ikke innser det før det er for seint, dette med ytringsfriheten.

Anonymkode: 1939a...883

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her er overskrift ved første øyekast hoss fagbladet: "Kutt i velferd, flere midlertidige og økt privatisering: Slik vil NHO endre norsk arbeidsliv og velferdsstat"

Og neste: "Fagforeninger markerte avstand mot rasisme i Oslo

LES OGSÅ: Fagforbundet vil ikke ha islamkritiske Sian i biblioteket"

Hallo, hvilken av disse er det egentlig dere bør sloss for? NR1, så klart! Fagforbundet kan da for s@@rte ikke ha tid til å blande seg inn i rasisme og stenge for ytringsfrihet, når det dere faktisk er her for står i fare. Og vår arbeidsmiljø har gradvis blitt degradert siden høyresiden kom på tinget.

Det er slike ting som får meg til å stemme krf eller sp i stedet for ap eller sv. Jeg er generelt for en sosialistisk kapitalistisk blandingsstat som vi har hatt siden etter 2 verdenskrig. Men vær så snill å slutte å slå ned på ytringsfrihet og slutt med å gå i mars for islam. Ja alle skal ha rett til å drive sin religion og de som er muslimer skal beskyttes i lik grad som andre. Men de er da for svingende ikke bestandig noen uskyldige engler heller. Uansett så bør fagforbundet jobbe i all sin grad med å styrke seg i posisjonen for arbeidere ikke noe annet.

Anonymkode: 7030c...5fc

Akkurat derfor jeg ikke lenger vet hvilket parti jeg skal stemme på...

Har alltid vært venstreside men hva med innvandringen som ødelegger Norge? Både økonomisk og kulturelt. Den jevne norske arbeider får dårligere lønn/ vanskeligere for å få seg fast god jobb.

Midlertidige stillinger. Sosial dumping. Globalisering. Salg av felles norske ressurser til private. Velferdsprofitører. Større forskjeller. Men de eneste partiene som vil jobbe MOT dette er FOR innvandring?? Er ikke logisk for meg!

Anonymkode: 03f22...4a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...