AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #1 Skrevet 1. september 2020 For tre år siden våknet jeg av at «kjæresten» min puttet penisen inn i rumpa mi. Eller forsøkte, han mener selv at det bare var tuppen som var inni. Jeg ble sjokkert og klarte ikke si noe, men vred meg unna til han omsider sluttet. Slo opp med han neste morgen. opplevde ikke dette som traumatisk der og da, bare ekkelt. Følte jeg endelig fikk en grunn til å gå fra han, da jeg hadde ønsket det lenge men var ikke sikker nok i meg selv, pga mye som hadde ødelagt meg mentalt på den tiden. Hele forholdet ser jeg idag på som en stor feil, som var et resultat av min psykiske forvirring/ tilstand på den tiden (jeg så også sånn på det gjennom hele forholdet, men trodde det var meg det var noe galt med. Værste jeg har vært borti). I disse årene etter har jeg følt på en ekkel fornemmelse der bak, som å ha noe oppi der hele tiden som man går å irriterer seg over. Så mye at jeg føler meg kvalm og ekkel hele tiden. psykologer forstår seg ikke på dette, og mener det er en mindre normal reaksjon (normen blir heller følelsesløs der hvor overgrepene har skjedd, i følge dem). så jeg lurer på om det kanskje er normalt? Dere andre som ikke har opplevd slikt, «kjenner» dere rumpehullet deres fyskisk i/på kroppen? evt er det noen her som har opplevd lignende, med samme reaksjoner? rart innlegg sikkert, men det er ufattelig slitsomt så håper veldig på noen ordentlige svar.. Anonymkode: dcad5...e09 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #2 Skrevet 2. september 2020 Jeg har ikke opplevd det du har opplevd og opplever heller ikke den følelsen du har ang rumpehullet nå. Merkelig svar fra psykologen, fordi du ikke følger normen forstår ikke psykologen seg på deg? Jeg tenker at du bevist eller ubevisst har en del fokus på dette og dermed blir mer bevisst på analen din ergo går du å kjenner den. Men om du ikke allerede har gjort det så kan det jo være greit å gå til legen for å sjekke om det er noe fysisk, bare for å utelukke det. Anonymkode: 75faf...86a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå