AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #21 Skrevet 1. september 2020 ricco vero og philipa k har stilige dressbukser og jakker. og hugo boss på carl johan! sistnevnte er dyrest☺️ Anonymkode: 58347...1f4 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #22 Skrevet 7. september 2020 Stories, mango, oasis, Høyer for eksempel Anonymkode: e7fe0...21f
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #23 Skrevet 8. september 2020 Mitt favorittmerke er Dorothy Perkins, men da må du handle på Zalando nå som man ikke bør reise. Jobber også i det offentlige hvor jeg må møte hot shots. Bruker sneakers til kjoler pga ryggen, men slenger på meg en dressjakke. Vila og Floyd har også mye bra, og fysiske butikker. Anonymkode: 587c2...cfd
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #24 Skrevet 8. september 2020 Jeg bruker ofte bukser av merket Kaffe. Har også en del skjørt. Så liker jeg godt cardigans med pen topp/ t-skjorte eller ermeløs topp under. Slike pene ermeløse topper har de f.eks på Lindex. Cardigan er gjerne ull på vinter (benetton) og bomull på sommer (noa noa, samsøe). Ellers har jeg mange pene gensere (noanoa, benetton, oasis). Iblandt har jeg skjorter/bluser, men liker ikke 1950-talls stil. Jeg går gjerne til jobb, så har gode gå-sko. På kontoret har jeg liggende flere par sko jeg bytter til alt etter hva jeg har på/hvor formell jeg må være. Minimum svarte høyhælte chelsea boots, og dempede sneakers. Og en svart dressjakke for å kjapt kunne oppgradere. Jeg har et par dressjakker (svart, blå) og en damedress (kaffe har mange fine). Disse bruker jeg ikke så ofte. Anonymkode: c9123...bf0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå