AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #1 Skrevet 1. september 2020 Hei! Er det noen som har erfaring med Medicus og Spiren i Trondheim og vil dele? Jeg sendte en forespørsel om utredning til Medicus i begynnelsen av august. Fikk så tilsendt en lenke til et pasientskjema for meg og mannen som vi fylte ut. Har nå gått snart tre uker og jeg har fortsatt ikke hørt noe. Sendte også en melding i Helserespons-appen, men fikk heller ingen svar. Jeg kan selvfølgelig ringe, men blir skeptisk om jeg ønsker å gå videre med dem. Uansett ventetid, så bør de jo svare når kunder tar kontakt.. Vurder derfor Spiren i stedet, noen som har erfaringer derfra? Anonymkode: 92199...e9c
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #2 Skrevet 1. september 2020 Jeg tok kontakt med spiren i slutten av juli, og fikk starte opp med engang jeg fikk mens. Utredning var allerede gjort offentlig, så for oss kunne vi starte med engang. Første forsøk er unnagjort og jeg skal teste på fredag Veldig hyggelige ansatte og dem virker veldig flink. Embryologen der er sinnsykt flink. I det offentlige fikk vi aldri egg på frys, men på spiren fikk vi fryst ned 6 blastocyster All ros til spiren. Anonymkode: 2c235...856
Livli Skrevet 1. september 2020 #3 Skrevet 1. september 2020 Veldig rask og god hjelp fra Spiren for min del også❤️
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #4 Skrevet 1. september 2020 Husker ikke hvor lang tid det tok med Medicus fra vi tok kontakt til vi var i gang, men ikke så lenge at jeg reagerte på det. Veldig fornøyd med oppfølgingen der, trivelige mennesker! Første uttak ga 5 blastocytter, hvorav en nå sover i sengen sin Full klaff på første innsett. Anonymkode: 9cea5...543
Amatariel Skrevet 2. september 2020 #5 Skrevet 2. september 2020 Helt lik tråd opprettet i sommer - du kan sjekke denne også.
Maeva Skrevet 10. november 2020 #6 Skrevet 10. november 2020 De på spiren er fantastiske 🥰 tatt prøverør hos dem og sitter her med en fantastisk å velskapt gutt satt på første forsøk etter å ha prøvd selv i 4(!!) år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå