AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #1 Skrevet 1. september 2020 Det står tre biler i naboens oppkjørsel nå, og jeg hører musikk fra huset hans. Mistenker at det finner sted en fest eller et vorspiel der inne. Nå i disse koronatider skal vi vel ha kontakt med max to andre personer om gangen, men jeg tror det er minst fem stykker hos naboen. Bør jeg kontakte politiet? Anonymkode: 1f80f...b5c
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #2 Skrevet 1. september 2020 Nei. Ikke bland deg. Anonymkode: 85586...488 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #3 Skrevet 1. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det står tre biler i naboens oppkjørsel nå, og jeg hører musikk fra huset hans. Mistenker at det finner sted en fest eller et vorspiel der inne. Nå i disse koronatider skal vi vel ha kontakt med max to andre personer om gangen, men jeg tror det er minst fem stykker hos naboen. Bør jeg kontakte politiet? Anonymkode: 1f80f...b5c Når ble det ulovlig å ha mer enn to personer på besøk? Anonymkode: bbc00...e9a 17
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #4 Skrevet 1. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det står tre biler i naboens oppkjørsel nå, og jeg hører musikk fra huset hans. Mistenker at det finner sted en fest eller et vorspiel der inne. Nå i disse koronatider skal vi vel ha kontakt med max to andre personer om gangen, men jeg tror det er minst fem stykker hos naboen. Bør jeg kontakte politiet? Anonymkode: 1f80f...b5c Hvorfor i alle dager skal du gi beskjed til politiet? Det er da virkelig ikke blitt ulovlig verken å ha fest eller vorspiel 🤦🏽♀️ Anonymkode: 6c268...8a4 10
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #5 Skrevet 1. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det står tre biler i naboens oppkjørsel nå, og jeg hører musikk fra huset hans. Mistenker at det finner sted en fest eller et vorspiel der inne. Nå i disse koronatider skal vi vel ha kontakt med max to andre personer om gangen, men jeg tror det er minst fem stykker hos naboen. Bør jeg kontakte politiet? Anonymkode: 1f80f...b5c Du har misforstått er eller annet. Man kan være 20 stk på privat område. Anonymkode: 07aa8...4cc 10
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #6 Skrevet 1. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har misforstått er eller annet. Man kan være 20 stk på privat område. Anonymkode: 07aa8...4cc Og 1 meter avstand mellom gjestene. Antar du ikke ser inn til dem?? Nei, la det bare gli, de er voksne, og kjører, så de er nok ansvarlige Anonymkode: 33230...f15 1
tussi84 Skrevet 1. september 2020 #7 Skrevet 1. september 2020 Det er lov med inntil 20 personer nå..
Fjong Pjekkert Skrevet 1. september 2020 #8 Skrevet 1. september 2020 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det står tre biler i naboens oppkjørsel nå, og jeg hører musikk fra huset hans. Mistenker at det finner sted en fest eller et vorspiel der inne. Nå i disse koronatider skal vi vel ha kontakt med max to andre personer om gangen, men jeg tror det er minst fem stykker hos naboen. Bør jeg kontakte politiet? Anonymkode: 1f80f...b5c Du må kontakte Stapo umiddelbart! 2
Merovingian Skrevet 1. september 2020 #9 Skrevet 1. september 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Det står tre biler i naboens oppkjørsel nå, og jeg hører musikk fra huset hans. Mistenker at det finner sted en fest eller et vorspiel der inne. Nå i disse koronatider skal vi vel ha kontakt med max to andre personer om gangen, men jeg tror det er minst fem stykker hos naboen. Bør jeg kontakte politiet? Anonymkode: 1f80f...b5c Ja, her burde du ringe politiet. I samme slengen så ringer du til PST, Kripos og Forsvarets spesialstyrke....... Fra spøk til alvor, pass på dine egne saker! 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #10 Skrevet 5. september 2020 Noen bare elsker å leke politi og arrestere andre😅😂 Anonymkode: e2584...4c1
Gjest theTitanic Skrevet 5. september 2020 #11 Skrevet 5. september 2020 På 1.9.2020 den 19.45, AnonymBruker skrev: Det står tre biler i naboens oppkjørsel nå, og jeg hører musikk fra huset hans. Mistenker at det finner sted en fest eller et vorspiel der inne. Nå i disse koronatider skal vi vel ha kontakt med max to andre personer om gangen, men jeg tror det er minst fem stykker hos naboen. Bør jeg kontakte politiet? Anonymkode: 1f80f...b5c I alle dager. Pass dine egne saker og la den stakkars naboen i fred.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #12 Skrevet 5. september 2020 Vær smart. Vær Frank 👍😅 https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/vQvRM5/alla-fick-badringar-pa-franks-70-arsfest Anonymkode: e2584...4c1
Kragebein Skrevet 7. september 2020 #13 Skrevet 7. september 2020 Tråden er ryddet for brukerdebatt, avsporinger og svar til dette. Kragebein, adm
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #14 Skrevet 8. september 2020 On 9/1/2020 at 7:50 PM, AnonymBruker said: Du har misforstått er eller annet. Man kan være 20 stk på privat område. Anonymkode: 07aa8...4cc Bare hvis alle som ikke bor sammen kan holde minst 1 meters avstand hele tiden. De færreste har god nok plass til det, med mindre man bruker alle rom i hele boligen hele tiden og avtaler når man skal flytte seg så ikke man møtes i gangene. Anonymkode: 611c7...a94
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #15 Skrevet 8. september 2020 Ojoj, hele 5 stk! Du må følge bedre med i media Anonymkode: 23aa3...5de
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #16 Skrevet 8. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare hvis alle som ikke bor sammen kan holde minst 1 meters avstand hele tiden. De færreste har god nok plass til det, med mindre man bruker alle rom i hele boligen hele tiden og avtaler når man skal flytte seg så ikke man møtes i gangene. Anonymkode: 611c7...a94 TS gjør m.a.o. rett i å kontakte politiet, så får de avgjøre om tiltak må iverksettes eller ei. Anonymkode: 9ef84...763
Konungr Skrevet 8. september 2020 #17 Skrevet 8. september 2020 Vent til 23:00, ring politiet og meld om husbråk.
Anbefalte innlegg