AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #1 Skrevet 1. september 2020 Så vondt at jeg måtte sette meg umiddelbart igjen. Så ga det seg, men jeg er fremdeles øm i magen 14 uker på vei. Er det farlig?? Anonymkode: aec6f...82d
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #2 Skrevet 1. september 2020 Ligamentsmerter? Anonymkode: 73a5e...220 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #3 Skrevet 1. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ligamentsmerter? Anonymkode: 73a5e...220 Nei, føltes ikke sånn. Er andregangs og har hatt endel ligamentsmerter begge gangene. Dette var mye mer smertefullt, og kom i forbindelse med bevegelsen da jeg skulle reise meg opp. Anonymkode: aec6f...82d
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #4 Skrevet 1. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, føltes ikke sånn. Er andregangs og har hatt endel ligamentsmerter begge gangene. Dette var mye mer smertefullt, og kom i forbindelse med bevegelsen da jeg skulle reise meg opp. Anonymkode: aec6f...82d Høres jo helt ut som ligamentsmerter 🤷♀️ Anonymkode: eab8a...241 3
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #5 Skrevet 1. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Høres jo helt ut som ligamentsmerter 🤷♀️ Anonymkode: eab8a...241 Merkelig, det er ikke sånn jeg har erfart det før 🤷🏻♀️😄 har kjent masse stikk og strekning, men ikke sånn. Men kanskje jeg har vært heldige med mildt ubehag før da 🤷🏻♀️ Anonymkode: aec6f...82d
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #6 Skrevet 1. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Merkelig, det er ikke sånn jeg har erfart det før 🤷🏻♀️😄 har kjent masse stikk og strekning, men ikke sånn. Men kanskje jeg har vært heldige med mildt ubehag før da 🤷🏻♀️ Anonymkode: aec6f...82d Var ihvertfall slik jeg opplevde det da jeg gikk gravid. Intens smerte som kom av og til hvis jeg reiste meg fort. Er nok mest sannsynlig ufarlig 😊 Anonymkode: eab8a...241
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #7 Skrevet 1. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var ihvertfall slik jeg opplevde det da jeg gikk gravid. Intens smerte som kom av og til hvis jeg reiste meg fort. Er nok mest sannsynlig ufarlig 😊 Anonymkode: eab8a...241 Godt å høre! Skummelt med smerter synes jeg fremdeles øm i magen, men det går sikkert over snart takk for at du deler erfaring! Anonymkode: aec6f...82d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå