*Heidi* Skrevet 20. juli 2005 #1 Skrevet 20. juli 2005 Fikk beskjed av helsesøster å rense øyet til gutten min med saltvann. men når jeg sendte mannen min for å kjøpe saltvann til nese og øye, fikk jeg en pakke hvor det står saltvann for nese til spebarn! Noen som vet om jg kan bruke det i øyet hans også?
Pleier Skrevet 20. juli 2005 #2 Skrevet 20. juli 2005 Så lenge det er en oppløsning på 9mg/ml, og ingen andre ingredienser enn vann og natrium så skal det ikke være noe i veien for det.
Gjest Gjesta Skrevet 21. juli 2005 #3 Skrevet 21. juli 2005 De til øyne og de til nese er stort sett akkurat like innholdsmessig.
*Heidi* Skrevet 21. juli 2005 Forfatter #4 Skrevet 21. juli 2005 Så lenge det er en oppløsning på 9mg/ml, og ingen andre ingredienser enn vann og natrium så skal det ikke være noe i veien for det. ← Ok, takk for svar.. skal sjekke om det er det det står på pakken!
Cr@sh Skrevet 21. juli 2005 #5 Skrevet 21. juli 2005 Fikk beskjed av helsesøster å rense øyet til gutten min med saltvann. men når jeg sendte mannen min for å kjøpe saltvann til nese og øye, fikk jeg en pakke hvor det står saltvann for nese til spebarn! Noen som vet om jg kan bruke det i øyet hans også? ← Akkurat det samme skjedde meg også. Vi brukte det uten problemer - de har samme oppløsning, som Pleier sier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå