Gå til innhold

Åpningstider barnehage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem her har fortsatt begrensede åpningstider i barnehagen? Dvs at du må avtale klokkeslett for levering og henting hver dag? 
Vi har noen helt håpløse tidspunkt! Jeg er SÅ ufattelig lei. Er ikke bare-bare å kombinere med jobb når både jeg og far jobber 08-16. Om vi ikke skal få mer tyn fra arbeidsgiverne våre, må nå barnet egentlig være i bhg fra 07.30  - 16.45 hver dag. Og det vil jeg faktisk ikke! Håpløst å enten måtte hente 15.45-16 eller 16.45-17. Helt ubrukelig faktisk. Men styrer i barnehagen hører ikke på noen tilbakemeldinger fra frustrerte og stressa foreldre..

Det virker så ufattelig bakstreversk når det virker som om alle andre barnehager har frie åpningstider nå. Er vi de eneste med dette regimet fortsatt? 

Anonymkode: cb3b9...4e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært vanlige tider siden juni her, eneste er at vi må hente og levere barnet utenfor i døra😊 De har vanlige barnegrupper, så hvis én blir smitta må mange i karantene, men det er det verdt.

Anonymkode: 77935...1d8

• Liker 1
Skrevet

Her leverer vi ute ved porten. Når vi vil i åpningstid men de hsr bedt oss gi beskjed om ca når barna hentes og leveres de forskjellige dagene så de kan tilpasse arbeidstidens til personalet deretter 😄

Anonymkode: 378a1...63e

Skrevet

Hvem eier barnehagen? Om det er kommunalt ville jeg tatt det opp med opplæringskontoret (eller riktig instans i din kommune).

Om det privat så ville jeg tatt det med eier. 

De fleste barnehager ønsker å beholde sine kunder, så om dere er mange nok foreldre som truer med å skifte barnehage kan det hende at det blir fart i serken!

Dette gikk vi bort fra i juni.

• Opprett ny...