Gjest gjesten Skrevet 20. juli 2005 #1 Skrevet 20. juli 2005 Sambo og jeg har vært i noen bryllup de siste årene, stort sett til venner. Dette har vært store bryllup med 50- 80 gjester til middag og ellers full tradisjonell pakke. Selv har vi så smått begynt å tenke på å gifte oss, men vi ønsker ikke et stort bryllup kun den aller nærmeste familie (blir mange nok det ). I tillegg strekker ikke økonomien til heller. Men jeg sitter med en følelse at det forventes å bli invitert i vårt bryllup som en slags gjenytelse. Det hadde vært interessant å høre hva dere mener om dette.
Gjest gjest1 Skrevet 20. juli 2005 #2 Skrevet 20. juli 2005 Om dere kun velger å invitere nærmeste familie så hadde jeg nok ikke reagert. Om det i tillegg var invitert endel venner og jeg ikke ble invitert tilbake så hadde jeg nok stusset litt. Hva med å invitere venner til kaffen?
tommeline Skrevet 20. juli 2005 #3 Skrevet 20. juli 2005 Hvis dere ønsker et lite bryllup med kun de nærmeste, så ønsker dere det! Og da er det klart at dere ikke har "plass" til alle venner som har invitert dere i sine gigabrylluper. Som brud selv inviterer jeg da virkelig ikke for å bli invitert tilbake! Selv om det er hyggelig når det er store brylluper. Nei, invitert de dere føler for. Og lag det bryllupet DERE ønske dere! Lykke til!
Ciliemor Skrevet 21. juli 2005 #4 Skrevet 21. juli 2005 Vi har valgt å invitere de aller nærmeste til middag! Også tar vi helt av til kaffen.. Alle vennene våre og alle kollegaene!! Også blir det alle tantene og onklene våre og noen få søskenbarn! Vi blir 22 til middag og ca 140 til kaffe... (hvis alle kommer)
Trampe Skrevet 21. juli 2005 #5 Skrevet 21. juli 2005 Jeg ser heller ingen problemer med å invitere kun nærmeste familie i bryllupet,m en dersom du inviterer venner og ikke de du har vært invitert hos, hadde jeg reagert. Men uansett - det er ditt bryllup, gjør det du vil gjøre
Boogie Skrevet 21. juli 2005 #6 Skrevet 21. juli 2005 Vi har vært i 2 familiebryllup. Fettern og kusina til sambo. Vi skal ikke invitere de, fordi vi skal ha et lite bryllup, og kun med de vi er mye sammen med. Tror du må tenke slik at det er deres dag, og derfor form den som dere vil. Hva andre har valgt kan ikke dere svi for. Sånn tenker jeg. Derfor har jeg ikke noe bad feelings av og ikke invitere de vi har blitt invitert til.
Gjest Melk Skrevet 21. juli 2005 #7 Skrevet 21. juli 2005 Vi inviterte ikke alle vi har vært invitert hos. Bla fordi vi ikke hadde kaffegjester. Heller ikke alle vi lenger har særlig kontakt med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå