AnonymBruker Skrevet 30. mars #121 Del Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja, pengene utbetales 24 timer etter at kjøper har hentet pakken. Men frakttiden kan variere alt fra 5-10 dager her jeg bor, og da har ikke jeg som selger hverken vare eller penger tilgjengelig. Dessuten er det en viss usikkerhet rundt pengene etter at pakken har blitt hentet. Kjøper kan reagere mot varen, og da "låser" Finn pengene inntil videre... Fiks Ferdig er kun trygghet for kjøper, men viser ingen hensyn til selger. Tidligere var det at kjøper måtte stole på selger opp mot profilratinger og annonse, mens nå må selger stoler på kjøper uten noe å forholde seg til annet enn at kjøperen ønsker å kjøpe varen. Anonymkode: 33268...01a Og jeg hater det som kjøper også, da man vanligvis må betale mer for småpakker enn med alle andre portoalternativer (med unntak av under kampanjer, som for øyeblikket). Anonymkode: 908db...588 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:22 #122 Del Skrevet i går, 11:22 Akkurat nå irriterer det meg at jeg ikke får solgt noe som helst for tiden. Synes prisene mine er gode og annonsene har en del hjertet på seg, men ingen henvendelser eller salg. Er det bare mine salg som går tregt? Anonymkode: 33268...01a 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supernaut Skrevet i går, 11:58 #123 Del Skrevet i går, 11:58 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Akkurat nå irriterer det meg at jeg ikke får solgt noe som helst for tiden. Synes prisene mine er gode og annonsene har en del hjertet på seg, men ingen henvendelser eller salg. Er det bare mine salg som går tregt? Anonymkode: 33268...01a Nei. Det er ganske treget nå, hvis det ikke er innbruddspris eller noe helt unikt som selges. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:50 #124 Del Skrevet i går, 12:50 AnonymBruker skrev (1 time siden): Akkurat nå irriterer det meg at jeg ikke får solgt noe som helst for tiden. Synes prisene mine er gode og annonsene har en del hjertet på seg, men ingen henvendelser eller salg. Er det bare mine salg som går tregt? Anonymkode: 33268...01a Jepp. Går sykt tregt. Har ute masse annonser og bare glemmer de. Så blir nesten overrasket de få gangene jeg får opp beskjed at noen ønsker å kjøpe en vare😅 Anonymkode: 822db...a2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:45 #125 Del Skrevet i går, 13:45 Supernaut skrev (1 time siden): Nei. Det er ganske treget nå, hvis det ikke er innbruddspris eller noe helt unikt som selges. AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Jepp. Går sykt tregt. Har ute masse annonser og bare glemmer de. Så blir nesten overrasket de få gangene jeg får opp beskjed at noen ønsker å kjøpe en vare😅 Anonymkode: 822db...a2a Jeg irriterer meg over det motsatte, at det er umulig å kjøpe noe. Enten så svarer de ikke eller så setter de opp prisen etter at jeg viser interesse. Det siste har jeg opplevd tre ganger de siste dagene, hvor en igår plutselig hadde økt prisen fra 1500 til 5000. 1500 var billig, men ikke sjokkerende, 5000 er helt på villspor. Ja kan jo også legge til bilder fra kun utvalgte vinkler og feil som kommer frem når jeg spør etter bilder fra de siste vinklene. Skjønner ikke at jeg gidder lenger. Anonymkode: 60ce7...fc8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #126 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Akkurat nå irriterer det meg at jeg ikke får solgt noe som helst for tiden. Synes prisene mine er gode og annonsene har en del hjertet på seg, men ingen henvendelser eller salg. Er det bare mine salg som går tregt? Anonymkode: 33268...01a Jeg selger masse på Finn, og bor langt borti gokk. Ikke selger jeg helt nye ting hele tiden heller. Er nok det at det du selger er overpriset. Anonymkode: d8df2...739 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vea Skrevet 23 timer siden #127 Del Skrevet 23 timer siden At en ikke kan fjerne importbiler ved søk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sicktrip Skrevet 22 timer siden #128 Del Skrevet 22 timer siden (endret) . Endret 10 timer siden av Sicktrip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #129 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg selger masse på Finn, og bor langt borti gokk. Ikke selger jeg helt nye ting hele tiden heller. Er nok det at det du selger er overpriset. Anonymkode: d8df2...739 Nei. Setter jeg ned prisene mer så gir jeg det nesten bort gratis. Og det er helt relevante, ordentlige ting jeg selger. Jeg får en del klikk og har mange hjerter på annonsene mine, men ingen kjøp. Tidligere kunne annonsene mine ligge i 2-4 uker før ting ble solgt, men nå har jeg måttet fornye annonsene, og et par har jeg fornyet flere ganger. Anonymkode: 33268...01a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #130 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (På 12.3.2024 den 17.15): Veldig merkelig oppførsel, men jeg hadde aldri giddet å kjøpe en kjole jeg ikke fikk prøve. Anonymkode: a68b5...b69 Da kan du vel konkludere med at du bør kjøpe kjolene dine et annet sted enn Finn, da de færreste oppegående folk slipper vilt fremmede inn i huset sitt fordi de «kanskje» skal kjøpe noe. Anonymkode: 2d91f...a29 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #131 Del Skrevet 22 timer siden Når folk spør om 100 bilder og når de har fått de gir de skam bud! Anonymkode: 50e0d...0b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #132 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Når folk spør om 100 bilder og når de har fått de gir de skam bud! Anonymkode: 50e0d...0b9 De som spør om tusen bilder er gjerne de jeg slutter å svare. Ofte er det de samme folka som skal pirke på ting og prute på prisen. Ikke verdt det. Anonymkode: d8df2...739 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #133 Del Skrevet 22 timer siden Folk som pruter. På småtteri. Typ et utebord som kostet 1400, den er litt gammel men duger enda. La den ut for 500 i fjor, var bare 1 henvendelse- 200 kr. Nei sa jeg. Så sto den i bod i vente på bedre tider. Nå irriterte den mannen så jeg la den ut til 200 for å bli kvitt den. Ny bud- 100 kr 😂😂 Anonymkode: 6a1b3...253 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #134 Del Skrevet 22 timer siden Dårlige bilder og annonser med lite eller ingen beskrivelse av produktet. Det gjelder spesielt elektronikk når tekniske data mangler. Dårlig språk er også irriterende. Jeg tror mange hadde solgt mye mer, og ofte fått mye mer penger for det vil selge, om de anstrengte seg litt for å lage en god annonse. Anonymkode: 883c9...e00 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #135 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Dårlige bilder og annonser med lite eller ingen beskrivelse av produktet. Det gjelder spesielt elektronikk når tekniske data mangler. Dårlig språk er også irriterende. Jeg tror mange hadde solgt mye mer, og ofte fått mye mer penger for det vil selge, om de anstrengte seg litt for å lage en god annonse. Anonymkode: 883c9...e00 Enig med deg der. Diffuse bilder som ikke viser det kjøper gjerne vil se, og gjerne en kommentar om at tingen trenger en vask. Vel, så vask det du selger da, andre gidder sjelden kjøpe dine skitne ting. Flere bilder fra flere vinkler, rene ting, og vips så får man solgt til den prisen man vil ha. Iallfall om man er smart og legger inn litt prutningsmonn. Anonymkode: 8eb4f...81a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå