Gjest ti10 Skrevet 2. september 2020 #21 Del Skrevet 2. september 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Folk som viser interesse for å kjøpe ett eller annet produkt, men så forsvinner de plutselig så snart de får høre om frakten også. Ganske uhøflig oppførsel synes jeg! Dersom en person er villig til å for eksempel betale hundre kroner for noen få bøker, så burde de vel være i stans til å hoste opp for eksempel femti eller hundre kroner til på grunn av frakt-omkostninger også. Anonymkode: f17f6...6a1 Ja, det synes jeg også er veldig rart. Virker som at det er så mange som ikke har tenkt på det med frakt, men ærlig talt, porto og frakt er ikke akkurat noe som ble oppfunnet i går? Man kan jo nesten få inntrykk av at de fleste som henvender seg aldri har vært inne på finn før. Skulle tro at det normale når man finner noe man har lyst på, er først å sjekke hvor selgeren holder til, så tenke over hvordan om man kan hente det selv og eller hva det koster å få sendt/kjørt det hjem. Det er ikke akkurat overflod av annonser som sier at "porto er inkludert i prisen" eller "jeg kjører det hjem til deg, uansett hvor langt vekk du bor". Hva tenker folk med egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cattleya Skrevet 2. september 2020 #22 Del Skrevet 2. september 2020 (endret) 21 timer siden, AnonymBruker skrev: De som selger klær "med en flekk,ikke prøvd å vaske bort" "et hull i sømmen,kan sikkert lett sys uten at det vises" Please,legg liitt innsats i det når du skal selge klær for penger da,vask den flekken,sy igjen det hullet,er det SÅ vanskelig!? Og...hvem er det som ikke vasker klær etter de er brukt,før man selger? Iiuu . Anonymkode: c48aa...db1 Enig! Den flekken har de garantert prøvd å få bort, men ikke fått til, så lykke til😓 Å forvente penger for flekkete klær syntes jeg et ganske frekt. Endret 2. september 2020 av cattleya 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #23 Del Skrevet 2. september 2020 9 minutter siden, cattleya said: Enig! Den flekken har de garantert prøvd å få bort, men ikke fått til, så lykke til😓 Å forvente penger for flekkete klær syntes jeg et ganske frekt. Ser ikke helt problemet med å selge klær med flekker, sålenge det opplyses. Gjør meg ingenting å kjøpe ullklær med flekker til 1/3 av det det ville kostet uten flekk. Anonymkode: bc02d...73d 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #24 Del Skrevet 2. september 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser ikke helt problemet med å selge klær med flekker, sålenge det opplyses. Gjør meg ingenting å kjøpe ullklær med flekker til 1/3 av det det ville kostet uten flekk. Anonymkode: bc02d...73d De ligger som regel ikke ute til 1/3 av prisen, og det er ren løgn at de ikke har prøvd å fjerne den. Anonymkode: a68b5...b69 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cattleya Skrevet 2. september 2020 #25 Del Skrevet 2. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: De ligger som regel ikke ute til 1/3 av prisen, og det er ren løgn at de ikke har prøvd å fjerne den. Anonymkode: a68b5...b69 Oj mente ikke å bli ab. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #26 Del Skrevet 2. september 2020 Skrivefeil! Og frekkhet. En som kjøpte noe av meg møtte aldri opp da overleveringen skulle skje og svarte plutselig ikke på meldinger heller. Anonymkode: 2fb09...d0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 3. september 2020 #27 Del Skrevet 3. september 2020 Folk som skal prute 5 minutter etter at annonsen er lagt ut. Hvis jeg legger ut en TV til 800kr. Så vil jeg helst ha 800kr for den. Folk som da sender en "Henter den om 1 time for 500kr" er drit irriterende og ganske frekt syns jeg. Hadde situasjonen vært at annonsen hadde ligget ute noen dager/uker og man sender en hyggelig "Hei er du villig til å gå ned litt i pris? Jeg kan hente den i dag for feks 500kr?". er det en helt annen sak. 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #28 Del Skrevet 3. mars 2022 Selgere som ikke sender mld når de har sendt Anonymkode: bd874...227 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #29 Del Skrevet 3. mars 2022 *Emma* skrev (På 3.9.2020 den 9.30): Folk som skal prute 5 minutter etter at annonsen er lagt ut. Hvis jeg legger ut en TV til 800kr. Så vil jeg helst ha 800kr for den. Folk som da sender en "Henter den om 1 time for 500kr" er drit irriterende og ganske frekt syns jeg. Hadde situasjonen vært at annonsen hadde ligget ute noen dager/uker og man sender en hyggelig "Hei er du villig til å gå ned litt i pris? Jeg kan hente den i dag for feks 500kr?". er det en helt annen sak. Blokker de Anonymkode: bd874...227 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #30 Del Skrevet 3. mars 2022 Folk som pruter på ting som allerede er ganske billig. Jeg hadde en ytterjakke til salgs for 200 kr og fikk seriøst 10 meldinger som «Kan jeg få den for 50 kr og gratis frakt?» 🤦♀️ Anonymkode: c1f63...f53 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #31 Del Skrevet 3. mars 2022 Folk som stiller masse spørsmål de lett kunne funnet ut av selv ved et enkelt google-søk. Gjerne ting som jeg selvsagt ikke vet heller. "Passer denne sammen med <deler fra et helt annet merke>?". Altså, hvorfor tror du jeg vet dette...? Anonymkode: 3ebc0...fa2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #32 Del Skrevet 3. mars 2022 Annonser uten detaljer om størrelse. Har nylig lett etter ballkjole til skoleball, og svært få oppgir i annonsen høyde på den som har på kjolen på bilde. I tillegg er det utrolig mange som legger ut elendige bilder der det er umulig å se hvordan plagget passer på. Bedre med kjolen på en kropp enn på kleshenger - er jo ikke noe problem å kutte bort hode/ansikt på bildet. Anonymkode: 5eb85...ac4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #33 Del Skrevet 3. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 2.9.2020 den 20.05): De ligger som regel ikke ute til 1/3 av prisen, og det er ren løgn at de ikke har prøvd å fjerne den. Anonymkode: a68b5...b69 Ikke nødvendigvis. Jeg har solgt barnetøy med flekker uten å forsøke å fjerne de (f. eks. regntøy som ikke har blitt vasket eller ulltøy til baby med en flekk som muligens hadde gått bort dersom jeg hadde giddet å skrubbe flekken med gallesåpe eller sitronsåpe. Men det gidder jeg altså ikke ta meg bryet med når jeg omtrent gir det bort på Finn) Anonymkode: 2d91f...a29 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsvin Skrevet 3. mars 2022 #34 Del Skrevet 3. mars 2022 Missk89 skrev (På 1.9.2020 den 22.36): De som møter opp ute å ha avtalt. ja fy søren, irriterende og frekt! skulle selge en ovn for noen uker siden. etter kun « hei, er den solgt?» «nei, interessert?» «ja» , fikk jeg plutselig en melding fra kjøperen som spurte om adressen og var på vei. 🙄 jeg var på jobb. Tror virkelig noen at om man legger ut noe på finn, gjør man ikke annet enn å sitte hjemme og vente på kjøper? 😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #35 Del Skrevet 16. september 2022 Alle de som forsøker å selge ting under kategorien «ønskes kjøpt» Anonymkode: 41b27...d77 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #36 Del Skrevet 16. september 2022 Folk som pruter. Så smålig. Anonymkode: e907d...eb4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #37 Del Skrevet 16. september 2022 Mannfolk som sender meg meldinger og spør om jeg har lyst å møtes eller ha litt kos. Dette har skjedd alt for mange gang på finn.no. F.eks så selger jeg skinnbukser eller bikinier og jeg tar bilder av meg selv med klærne på sånn at folk kan se hvordan klærne ser ut. Innen kort tid kommer det en eller annen ekkel melding fra en kåt pervers mann. Er så lei. Anonymkode: f2955...63e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pione Skrevet 16. september 2022 #38 Del Skrevet 16. september 2022 De som forventer du kan levere til de. Skjer meg veldig ofte. Vi bor i utkanten av sentrum. De sender melding og spør om neste gang jeg skal til sentrum. De selger jeg aldri til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #39 Del Skrevet 16. september 2022 når det står klart og tydelig i teksten at det for eksempel er snakk om blu ray-filmer. Dette står både i annonsen, og de kan se dette på fotografiene av filmene. Men likevel blir folk irriterte når de har mottatt varen, og det viser seg at det faktisk er snakk om blu-ray-filmer! eller spill som bare fungerer på Playstation. Men etter at dem har mottatt varen, så blir dem veldig Irriterte fordi dem egentlig hadde ønsket seg Xbox-spill. Men så gidder dem aldri å lese hele annonsen ordentlig, før dem betaler for seg. Anonymkode: 58461...989 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #40 Del Skrevet 21. september 2022 Når du legger ut et stort flott møbel/gjenstand gratis eller til ‘gi bort pris’ og de spør om du kan sende det til dem… Anonymkode: d3e27...e27 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå