Gå til innhold

Nyrebekkenbetennelse og gravid..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring? Tips og råd? 

Bør eg holde senga eller kan eg gå korte turer :)? Uke 28 🤰

Videoannonse
Annonse
Gjest Dævendøtte
Skrevet
1 minutt siden, Snekkerfruen skrev:

Noen som har erfaring? Tips og råd? 

Bør eg holde senga eller kan eg gå korte turer :)? Uke 28 🤰

Jeg ble lagt inn på sykehus da jeg hadde nyrebekkenbetennelse og var gravid. Ca samme uke som deg. Er 30 år siden, men sykdommen er vel ganske lik ;) God bedring. 

Jeg var riktig syk og kunne ikke gå korte turer selv om jeg ville. Du kjenner din egen kropp best. 

Skrevet

Jeg fikk nyrebekkenbetennelse i uke 25 og fødte fire dager senere. Så jeg ville insistert på innleggelse og overvåkning hvis det skjedde meg igjen. 

Anonymkode: f33a1...df7

Skrevet

Mener du urinveisinfeksjon? Med nyrebekkenbetennelse er du vel såpass dårlig at du ikke greier å gå tur?😱

Anonymkode: 22481...6bf

Skrevet

Fikk beskjed av legen at det er nyrebekkenbetennelse, men at vi oppdaga det tidlig så den er ikkje så ille enda..  Har hatt dette 4 ganger før men da ikkje gravid, var ikkje dårlig før på dag 3+4 da heller.. 

Skrevet

Har du nyrebekkenbetennelse og gravid blir du lagt inn.....

Anonymkode: 5ea1d...fae

Skrevet
2 timer siden, Snekkerfruen skrev:

Fikk beskjed av legen at det er nyrebekkenbetennelse, men at vi oppdaga det tidlig så den er ikkje så ille enda..  Har hatt dette 4 ganger før men da ikkje gravid, var ikkje dårlig før på dag 3+4 da heller.. 

Hørtes rart ut. Med nyrebekkenbetennelse kommer som regel høy feber, oppkast, diaré.. generelt skikkelig sykdomsfølelse. Jeg tisset blod når jeg hadde det (ikke gravid da)🤔 hadde faktisk ringt legevakten og hørt, for om det virkelig er nyrebekkenbetennelse og ikke urinveisinfeksjon bør du bli lagt inn pga. fare for for tidlig fødsel..

Anonymkode: 22481...6bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...