Snekkerfruen Skrevet 1. september 2020 #1 Skrevet 1. september 2020 Noen som har erfaring? Tips og råd? Bør eg holde senga eller kan eg gå korte turer :)? Uke 28 🤰
Gjest Dævendøtte Skrevet 1. september 2020 #2 Skrevet 1. september 2020 1 minutt siden, Snekkerfruen skrev: Noen som har erfaring? Tips og råd? Bør eg holde senga eller kan eg gå korte turer :)? Uke 28 🤰 Jeg ble lagt inn på sykehus da jeg hadde nyrebekkenbetennelse og var gravid. Ca samme uke som deg. Er 30 år siden, men sykdommen er vel ganske lik God bedring. Jeg var riktig syk og kunne ikke gå korte turer selv om jeg ville. Du kjenner din egen kropp best.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #3 Skrevet 1. september 2020 Jeg fikk nyrebekkenbetennelse i uke 25 og fødte fire dager senere. Så jeg ville insistert på innleggelse og overvåkning hvis det skjedde meg igjen. Anonymkode: f33a1...df7
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #4 Skrevet 1. september 2020 Mener du urinveisinfeksjon? Med nyrebekkenbetennelse er du vel såpass dårlig at du ikke greier å gå tur?😱 Anonymkode: 22481...6bf
Snekkerfruen Skrevet 1. september 2020 Forfatter #5 Skrevet 1. september 2020 Fikk beskjed av legen at det er nyrebekkenbetennelse, men at vi oppdaga det tidlig så den er ikkje så ille enda.. Har hatt dette 4 ganger før men da ikkje gravid, var ikkje dårlig før på dag 3+4 da heller..
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #6 Skrevet 1. september 2020 Har du nyrebekkenbetennelse og gravid blir du lagt inn..... Anonymkode: 5ea1d...fae
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #7 Skrevet 1. september 2020 2 timer siden, Snekkerfruen skrev: Fikk beskjed av legen at det er nyrebekkenbetennelse, men at vi oppdaga det tidlig så den er ikkje så ille enda.. Har hatt dette 4 ganger før men da ikkje gravid, var ikkje dårlig før på dag 3+4 da heller.. Hørtes rart ut. Med nyrebekkenbetennelse kommer som regel høy feber, oppkast, diaré.. generelt skikkelig sykdomsfølelse. Jeg tisset blod når jeg hadde det (ikke gravid da)🤔 hadde faktisk ringt legevakten og hørt, for om det virkelig er nyrebekkenbetennelse og ikke urinveisinfeksjon bør du bli lagt inn pga. fare for for tidlig fødsel.. Anonymkode: 22481...6bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå