AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #1 Skrevet 1. september 2020 Er det vanlig at tispa ikke hovner opp der bak. Men kun blør blod under løpetiden? Anonymkode: 1a7d9...4ba
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #2 Skrevet 1. september 2020 Må tispa være hoven der bak for å ha løpetid? Anonymkode: 1a7d9...4ba
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #3 Skrevet 1. september 2020 Er ikke alltid de blir hovne nei. Som regel da de er stående, men ikke alltid Anonymkode: d36db...1d1
Leo Skrevet 1. september 2020 #4 Skrevet 1. september 2020 Det varierer. Noen blir veldig hovne og/eller blør mye mens andre merker/ser man det knapt på. Begge deler er normalt.
Arx Skrevet 1. september 2020 #5 Skrevet 1. september 2020 Varierer. Den forrige hovnet lite opp, den jeg har nå hovner mye opp.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #6 Skrevet 1. september 2020 Så da kan man aldri basere seg på at de blir hovne? Er det kun blod helt sikkert løpetid? Dette er antageligvis andre løpetiden hennes. Forgje så hovnet hun ikke opp så var usikker på om hun løp den gangen. Men siden det skjedde denne gangen også så begynte jeg mere å tvile. Anonymkode: 1a7d9...4ba
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #7 Skrevet 2. september 2020 Mulig hun har hovnet opp litt, men det er så lite at det er vanskelig å se. Min har første løpetid nå. Hun har hovna opp litt, men jeg tror ikke jeg hadde lagt merke til det om jeg ikke hadde holdt et øye med henne i ukene før, da jeg visste hun kom til å få løpetid snart. Anonymkode: 96b84...899
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå