Jadaomatte Skrevet 1. september 2020 #1 Skrevet 1. september 2020 Ja, jeg vet at man kan gå i det man vil, men lurer alikevel; brune støvletter som går opp til like under knærne, kan man gå i det uten å se helt kjærring ut? Har ett par Gabor Comfort G, synest de er kjempefine, men blir litt usikker når flere skriver de er helt ut... Har hatt de i flere år og dyre var de.. Forslag til hva jeg kan bruke de til og ikke?
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #2 Skrevet 1. september 2020 Bruk de med jeans Anonymkode: c4cbe...a1f 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #3 Skrevet 1. september 2020 Har du bilde av dem? Jeg prøvde å Google, men fant ikke akkurat dem. Jeg synes det er kjerring med støvletter med masse spenner på etc, men ikke med sånne glatte. Anonymkode: 8395f...d53
Helgeline Skrevet 1. september 2020 #4 Skrevet 1. september 2020 Hvorfor er brunt mer kjerring enn svart?? Spørs vel litt hvilke klær/farger du bruker til.. 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #5 Skrevet 3. september 2020 Jeg synes brune støvletter kan være fint. Kjøpte Gabor i fjor og de er blank i skinnet, liker det best. De er helt supre å gå med, deilig komfort. Keg er mest glad i sorte støvletter, men det er fint å ha brune også variasjon er bra. Du kan fint gå med brune støvletter, jeg synes mine er lekre til skjørt og jeans. Se bilde av dem jeg har. Anonymkode: 06ea6...f47 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå