AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #1 Del Skrevet 1. september 2020 Jeg slanker meg og har fått gode resultater. Likevel holder jeg mye vann. Drikker mye fun light iste og har begynt å lure på om det gjør at kroppen ikke slipper alt ekstra vannet jeg bærer på. Har noen noe erfaring med dette? Anonymkode: 878f2...1f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #2 Del Skrevet 1. september 2020 Hva mener du med å holde mye vann? Hvordan arter det seg? Hvor store mengder iste per dag er det snakk om? Anonymkode: aa457...71c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #3 Del Skrevet 1. september 2020 Drikker sikkert nesten 3L til dagen😬😅 Har spesielt mye vann rundt anklene. Det er pløsete og henger utover sokkekanten. Jeg har ikke løs hud. Anonymkode: 878f2...1f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #4 Del Skrevet 1. september 2020 Ja, det er litt mye, hvis du ikke er veldig varm og svetter mye og må erstatte væsketapet. Så det blir som om du tvinger det i deg, kanskje kroppen din reagerer på det? For det er vann, ikke fett? Anonymkode: aa457...71c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #5 Del Skrevet 2. september 2020 Jeg opplever ofte at iste «går rett gjennom» hos meg så jeg må ofte drikke vann i tillegg for å ikke bli dehydrert. Nå tror jeg ikke kunstig søtning holder på vann, men salt og karbohydrater gjør det til en viss grad (noe som også kan være bra hvis du er i varme forhold og ikke vil bli dehydrert). Når det er sagt har jeg aldri hørt om noen som har vannvekt ved anklene, er du sikker på at det er pga vann og at du ikke har litt mer fett enn du tror? Anonymkode: 74485...db1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #6 Del Skrevet 2. september 2020 Jeg blir veldig tørst av å drikke Fun saft. Prøver å unngå det Anonymkode: d359d...7f7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #7 Del Skrevet 2. september 2020 Jeg får i meg mye kunstig søtning gjennom drikke, og er ikke plaget med ødemer. Men går alltid opp 1-2kg før menstruasjonen, som går vekk igjen etterpå, så regner med det er «vannvekt». Jeg syns du burde ta en tur til fastlegen, for det er ikke normalt med synlige ødemer uansett hva man spiser. Anonymkode: d95d5...c4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunset90 Skrevet 5. september 2020 #8 Del Skrevet 5. september 2020 (endret) Mye drikke kan være vanndrivende, som betyr at det går bare rett igjennom Men du er like tørst etterpå Kunstig søtning har nok en sammenheng med økt tørste Lell om det ikke innehold mange calorier, er det svært konsentrert og søt. Endret 5. september 2020 av Sunset90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #9 Del Skrevet 5. september 2020 Nei. Det kan ikke være iste. Heller vanndrivende pga koffein i te. Proteinmangel kan få kroppen til å holde på vann. Høyt natrium inntak (salt) Anonymkode: 2cd07...f7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå