AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #21 Skrevet 3. september 2020 Jeg får fritt valg av telefon (kan bytte etter 2 år) og abonnement med 100 gb. Anonymkode: 2e457...93d
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #22 Skrevet 3. september 2020 On 9/1/2020 at 3:33 PM, AnonymBruker said: Arbeidsplassen min skal erstatte fasttelefonen med mobiler for de ansatte. I den forbindelse er jeg interessert i å høre hva andre i tilsvarende situasjon får dekket. Kan legge til at dette gjelder kontorjobb. Anonymkode: a4525...af1 Jeg jobber i staten og jeg har eget abbonement, men har en fast utgiftsgodtgjørelse. De som får dekket både internett og telefon får i underkant av 600kr ekstra hver måned. De som får dekket enten internett eller telefon får i overkant av 350 kr ekstra hver måned. Anonymkode: d5422...a16
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #23 Skrevet 3. september 2020 Jeg valgte kontortelefon i stedet for telefon dekket av jobben under standard skatteordning. Fikk utdelt telefon kjøpt og satt opp av arbeidsgiver. Det var litt upraktisk å ikke enkelt kunne sjekke mail på telefon i løpet av kvelden og morgenen, men jeg var glad for skillet av det private og jobb. Anonymkode: 7c46a...b07
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå