Gå til innhold

Jeg spruter kun når han er inni meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke når jeg blir slikket/fingret til orgasme. Er dette normalt? Trodde man sprutet uansett orgasme (vi som spruter da).

Anonymkode: 83c22...a1a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tisse på deg mener du ja? Du burde gjøre knipeøvelser og trene på å holde urinen inne. Når han er inni deg blir det enda trangere og vanskelig for deg å holde urinen tilbake.

Anonymkode: 3a6d0...061

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tisse på deg mener du ja? Du burde gjøre knipeøvelser og trene på å holde urinen inne. Når han er inni deg blir det enda trangere og vanskelig for deg å holde urinen tilbake.

Anonymkode: 3a6d0...061

Jeg tisser ikke på meg. Tømmer blæra rett før sex.

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke når jeg blir slikket/fingret til orgasme. Er dette normalt? Trodde man sprutet uansett orgasme (vi som spruter da).

Squirten kan forekomme av g-punkt stimuli, så ja det kan nok stemme at du får det. Vanlig klitoris orgasme spruter du ikke av, men det er mulig å sprute og få orgasme samtidig. Det er nok mange som mener det kjennes ut som orgasme, noen kjenner ikke så mye av sprutingen heller. Nivå kåtheten på skalaen har en vesentlig faktor, pluss hvor utviklet skenes kjertler du har. Ikke alle som har den kjertelen like godt utviklet heller, de får som regel ikke til å sprute. Men sprutingen kan trenes...

Et bra tips til de som vil ha litt bedre forståelse og teknikker, kan lese om dette på https://fiolsex.net/wp/?p=6012

• Liker 3
Skrevet
27 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Squirten kan forekomme av g-punkt stimuli

Feil!

Væsken kommer fra skenes kjertler. De antar at disse svulmer opp for å beskytte kvinnens urinrør fra mannens bakterier ved penetrering. 

Anonymkode: 316b5...fc6

• Liker 1
Skrevet
29 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Ikke alle som har den kjertelen like godt utviklet heller, de får som regel ikke til å sprute. Men sprutingen kan trenes...

Nei, de får UVI i stedet...

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Feil!

Væsken kommer fra skenes kjertler. De antar at disse svulmer opp for å beskytte kvinnens urinrør fra mannens bakterier ved penetrering. 

Du penetrerer vel ikke urinåpningen? Utfloden beskytter bakteriene, og i g-punktet stimuleres skenes kjertler. Hvorfor squirter kvinner meg to fingre "komhit" bevegelser tror du?

Skrevet
9 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Du penetrerer vel ikke urinåpningen? Utfloden beskytter bakteriene, og i g-punktet stimuleres skenes kjertler. Hvorfor squirter kvinner meg to fingre "komhit" bevegelser tror du?

Så at du nevnte skenes kjertler etterpå, så beklager den!

Men jeg vet at noen kan sprute uten penetrering. Og jeg tror ikke helt på dette med g-punktet.

Nei, man penetrerer ikke urinrørsåpningen, men den ligger jo like ved.  

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så at du nevnte skenes kjertler etterpå, så beklager den!

Du har ingenting å beklage, det er et mysterium for alle😂

De to fingrene som jeg beskrev trigger jo nettopp de kjertlene, når du stimulerer det bløte vevet opp mot benet, altså g-punkt område. G punkt er ikke et lite punkt, men beskrives ofte som et punkt. Noen har lettere for å føle den, mens andre ikke kjenner noe særlig av stimuli der. Det hjelper ingenting hvis du er flink, hvis hun ikke kjenner noe. Da er det ødeleggende for hun som ikke kjenner det så godt. Det er nok flere menn som skulle ha hatt litt lærdom av dette, men istede pælmer de bare på for de tror alle liker og får både orgasme og spruting av det... trist men sant...

Skrevet

Dette med squirting er noe vi ikke vet nok om.

Men det kan umulig være rent tiss. Rekorden for volum av squirt er 1200ml = 1,2 liter. Nei det kan ikke bare være tiss. 

Men mann trenger ikke penetrering for å få det til, selv om det ofte er det vanligste. Jeg har fått det til med bare klitoris stimulering alene. 

Anonymkode: 87d79...d84

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...