AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #1 Skrevet 1. september 2020 Dere kan godt slutte å si at forholdet ikke er sterkt nok hvis man ikke kan la være å møte hverandre på år og dag. Dere kjenner ikke den dere snakker til, og vet ingenting om forholdet! Det hadde aldri blitt slutt mellom meg og kjæresten fordi forholdet ikke hadde vært sterkt nok, fordi vårt forhold allerede har gått igjennom sterke barrierer og vi er mer forelsket enn aldri før. Men om vi ikke kunne møttes og det hadde blitt slutt av den grunn, så hadde det vært fordi JEG ikke hadde taklet det. Når folk overholder karantene og alt av smittevern etter alle kunstens regler etter innreise-/utreise for å treffe kjærester og familie, synes jeg at dere heller kan gå i dere selv og hvordan DERE kan bidra POSITIVT til dugnaden, heller enn å jakte på syndebukker. Dere bidrar ikke til en dritt med slike utsagn, det dere driver med er å spre hat og skape splittelse. Anonymkode: 00d62...621 10
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #2 Skrevet 1. september 2020 Men det er ikke sterkt nok til at det er verd å gå i karantene i 10 dager for å møtes? Anonymkode: 7c18a...64f 28
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #3 Skrevet 1. september 2020 Hvorfor flytter dere ikke sammen? Og du kan jo se han, bare med karantene. Anonymkode: e8f9f...c64 14
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #4 Skrevet 1. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor flytter dere ikke sammen? Og du kan jo se han, bare med karantene. Anonymkode: e8f9f...c64 👆 /thread Anonymkode: 45459...ebc
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #5 Skrevet 1. september 2020 huh ? Jeg gjør alt jeg kan jeg, jobber hjemmefra, går på butikken maks en gang i uka, har avlyst alt av reiser og holdt meg hjemme, bruker munnbind når jeg (to ganger siden corona starta) reiser kollektivt eller er i ett område med mye folk. Det er irriterende at det er oppblomstring fordi noen bare må se kjæresten sin, reise til syden eller feste på hjemmefester. Det kan jeg irritere meg over så mye som jeg vil. For hadde alle gjort som meg så hadde jo risikoen vært minimert/over. Jeg kan være så sur jeg bare vil, fordi selv om du sitter med verdens største kjærlighet å alt det der, så forlenger risikotakere den kjipe tiden min. Anonymkode: a714b...5da 12
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #6 Skrevet 1. september 2020 Det er jo bare å overholde karantenen? Hva er du så hissig for? Anonymkode: ddeec...7be 12
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #7 Skrevet 1. september 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men det er ikke sterkt nok til at det er verd å gå i karantene i 10 dager for å møtes? Anonymkode: 7c18a...64f Du leste ikke HI nei... Anonymkode: 00d62...621 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #8 Skrevet 1. september 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor flytter dere ikke sammen? Og du kan jo se han, bare med karantene. Anonymkode: e8f9f...c64 Vi har gode grunner akkurat nå som jeg ikke nevner her. Anonymkode: 00d62...621
Callisto83 Skrevet 1. september 2020 #9 Skrevet 1. september 2020 I min hjemby, Kristiansand, er nå 180 personer satt i karantene og 3 skoler rammet, fordi noen fra en storfamilie skulle besøke noen de sikkert elsket i Kosovo nylig. Det får ganske mange ringvirkninger når noen tar med seg importsmitte hjem. Er det rettferdig for oss andre synes du? 16
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #10 Skrevet 1. september 2020 Vi nekter deg ikke fysisk å reise til Sverige, vi kjenner deg ikke eller vet hvor du bor.. Slutt å syt! Anonymkode: 4cb87...373 5
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #11 Skrevet 1. september 2020 Forstår veldig godt at du savner kjæresten, men det vil alltid være noen som har en god grunn til å reise til feks Sverige. Skal vi komme tilbake til normalen så må vi alle bidra på dugnaden, kjæreste eller ei. Når det er sagt så kan du jo reise. Ingen nekter deg så lenge du gjør som du skal og overholder karantene. Utifra HI så høres det ut som du gjør dette allerede, så da forstår jeg ikke helt innlegget ditt. Anonymkode: 36869...49e 1
Trudelutt1 Skrevet 1. september 2020 #12 Skrevet 1. september 2020 Jeg tror ikke det er så mange som hater på folk som reiser til utlandet så lenge de opprettholder karantenen? Prøv å se det fra andre sitt ståsted også, ts. Du er kanskje ikke i risikosonen, men det er andre 70-åringer med hjerte/lungefeil som godt kunne tenke seg å leve videre. Treffe barn og barnebars osv.. Men ja, tror ikke folk blir så sure så lenge du tar karantenen altså. Venninden min har kjæreste fra USA og han var her 10 dager i juli. 10 dager som de tilbragte sammen i karantene før han måtte dra igjen. 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #13 Skrevet 1. september 2020 Ingen nekter deg noe? Du kan besøke. Du må bare i karantene etterpå. Eller mener du at siden du er forelsket så burde du slippe karantenen? Skal alle som er forelsket slippe karantene, uansett hvor de har kjæresten sin? Eller bare de som reiser til Sverige? Anonymkode: 0914f...83b 7
Apis Skrevet 1. september 2020 #14 Skrevet 1. september 2020 Er det å treffe din kjære, verdt risikoen for at lokalsamfunnet ditt måtte lukke ned? Barnehage og skole stengt etc.. ingen sier det er lett 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #15 Skrevet 1. september 2020 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men det er ikke sterkt nok til at det er verd å gå i karantene i 10 dager for å møtes? Anonymkode: 7c18a...64f 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor flytter dere ikke sammen? Og du kan jo se han, bare med karantene. Anonymkode: e8f9f...c64 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: 👆 /thread Anonymkode: 45459...ebc 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: huh ? Jeg gjør alt jeg kan jeg, jobber hjemmefra, går på butikken maks en gang i uka, har avlyst alt av reiser og holdt meg hjemme, bruker munnbind når jeg (to ganger siden corona starta) reiser kollektivt eller er i ett område med mye folk. Det er irriterende at det er oppblomstring fordi noen bare må se kjæresten sin, reise til syden eller feste på hjemmefester. Det kan jeg irritere meg over så mye som jeg vil. For hadde alle gjort som meg så hadde jo risikoen vært minimert/over. Jeg kan være så sur jeg bare vil, fordi selv om du sitter med verdens største kjærlighet å alt det der, så forlenger risikotakere den kjipe tiden min. Anonymkode: a714b...5da 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo bare å overholde karantenen? Hva er du så hissig for? Anonymkode: ddeec...7be 43 minutter siden, Callisto83 skrev: I min hjemby, Kristiansand, er nå 180 personer satt i karantene og 3 skoler rammet, fordi noen fra en storfamilie skulle besøke noen de sikkert elsket i Kosovo nylig. Det får ganske mange ringvirkninger når noen tar med seg importsmitte hjem. Er det rettferdig for oss andre synes du? 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen nekter deg noe? Du kan besøke. Du må bare i karantene etterpå. Eller mener du at siden du er forelsket så burde du slippe karantenen? Skal alle som er forelsket slippe karantene, uansett hvor de har kjæresten sin? Eller bare de som reiser til Sverige? Anonymkode: 0914f...83b 24 minutter siden, Apis skrev: Er det å treffe din kjære, verdt risikoen for at lokalsamfunnet ditt måtte lukke ned? Barnehage og skole stengt etc.. ingen sier det er lett Er det virkelig INGEN av dere som leser at jeg skriver at vi går i karantene og følger smittevernregler etter alle kunstens regler??? - TS Anonymkode: 00d62...621 9
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #16 Skrevet 1. september 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi nekter deg ikke fysisk å reise til Sverige, vi kjenner deg ikke eller vet hvor du bor.. Slutt å syt! Anonymkode: 4cb87...373 Skjønner du ikke poenget mitt? Det er DERE som syter. La oss være i fred. Anonymkode: 00d62...621 4
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #17 Skrevet 1. september 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forstår veldig godt at du savner kjæresten, men det vil alltid være noen som har en god grunn til å reise til feks Sverige. Skal vi komme tilbake til normalen så må vi alle bidra på dugnaden, kjæreste eller ei. Når det er sagt så kan du jo reise. Ingen nekter deg så lenge du gjør som du skal og overholder karantene. Utifra HI så høres det ut som du gjør dette allerede, så da forstår jeg ikke helt innlegget ditt. Anonymkode: 36869...49e 27 minutter siden, Trudelutt1 skrev: Jeg tror ikke det er så mange som hater på folk som reiser til utlandet så lenge de opprettholder karantenen? Prøv å se det fra andre sitt ståsted også, ts. Du er kanskje ikke i risikosonen, men det er andre 70-åringer med hjerte/lungefeil som godt kunne tenke seg å leve videre. Treffe barn og barnebars osv.. Men ja, tror ikke folk blir så sure så lenge du tar karantenen altså. Venninden min har kjæreste fra USA og han var her 10 dager i juli. 10 dager som de tilbragte sammen i karantene før han måtte dra igjen. Hadde dere lest her inne på KG hva folk faktisk skriver til oss som treffer kjæreste i/fra Sverige, så hadde dere ikke skrevet dette. Jo, folk blir sure, og folk skriver mye dritt. - TS Anonymkode: 00d62...621 6
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #18 Skrevet 1. september 2020 Du er klar over at Norge og Sverige grenser til hverandre, om dere vil se hverandre bare stå på vær side av grensen. Se dere kan fint se hverandre om dere treffes f.eks her Anonymkode: b50ba...645 5
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #19 Skrevet 1. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du er klar over at Norge og Sverige grenser til hverandre, om dere vil se hverandre bare stå på vær side av grensen. Se dere kan fint se hverandre om dere treffes f.eks her Anonymkode: b50ba...645 🙄 Anonymkode: 00d62...621 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #20 Skrevet 1. september 2020 48 minutter siden, Callisto83 skrev: I min hjemby, Kristiansand, er nå 180 personer satt i karantene og 3 skoler rammet, fordi noen fra en storfamilie skulle besøke noen de sikkert elsket i Kosovo nylig. Det får ganske mange ringvirkninger når noen tar med seg importsmitte hjem. Er det rettferdig for oss andre synes du? Jepp og disse idiotene ødela alt, Kristiansand har vært mer eller mindre uten nye korona tilfeller siden Slutten av April. Det var en god del smitte i begynnelsen, men fram til disse tullingene så var det veldig lite smitte i Kristiansand. Anonymkode: b50ba...645 4
Anbefalte innlegg