AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #1 Skrevet 1. september 2020 Hei! I helgen skal jeg treffe noen jenter fra hey vina for første gang. Jeg er litt nervøs fordi jeg synes det er vanskelig å få jentevenner og kommer lettere i kontakt med menn. Jeg har ikke "Damer er drama og menn er lett"-tankegang. Jeg savner jentevenner. Synes de ofte kan virke uinteressert i å bli kjent. Hva gjør at dere får lyst til å bli bedre kjent med en jente etter å ha møtt henne for første gang? Noen sosiale koder å huske på? TS Anonymkode: 9b4a4...c4c
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #2 Skrevet 1. september 2020 Vær deg selv Anonymkode: 5f23d...f83
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #3 Skrevet 1. september 2020 Prøv å slappe av. By på deg selv. Du kan øve deg på noen morsomme/pinlige historier. Tenk litt over tema som er uproblematiske som kjæledyr, bøker, hobbyer ++. Still de spørsmål og vær interessert i å bli kjent med de. Senk skuldrene. Anonymkode: 87960...fad
Trudelutt1 Skrevet 1. september 2020 #4 Skrevet 1. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Prøv å slappe av. By på deg selv. Du kan øve deg på noen morsomme/pinlige historier. Tenk litt over tema som er uproblematiske som kjæledyr, bøker, hobbyer ++. Still de spørsmål og vær interessert i å bli kjent med de. Senk skuldrene. Anonymkode: 87960...fad Jeg støtter denne! særlig den med morsomme/pinlige historier. Det er alltid gøy. By på deg selv og inviter andre til å bli med i samtalen. Still oppfølgningsspørsmål og vis at du følger med. Forresten så må jeg si at det er skikkelig kult av deg å ta i et tak selv og gjøre noe aktivt for å skaffe deg flere jente-venner. Syntes "hey girl"-opplegget virker skikkelig kult! Forstår ikke alle de trådene her på kg fra folk som er ensomme uten å gjøre noe med det. 3
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #5 Skrevet 1. september 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! I helgen skal jeg treffe noen jenter fra hey vina for første gang. Jeg er litt nervøs fordi jeg synes det er vanskelig å få jentevenner og kommer lettere i kontakt med menn. Jeg har ikke "Damer er drama og menn er lett"-tankegang. Jeg savner jentevenner. Synes de ofte kan virke uinteressert i å bli kjent. Hva gjør at dere får lyst til å bli bedre kjent med en jente etter å ha møtt henne for første gang? Noen sosiale koder å huske på? TS Anonymkode: 9b4a4...c4c Du burde kanskje forklare hva 'hey vina' er for noe? Anonymkode: 94837...539 4
tangent Skrevet 1. september 2020 #6 Skrevet 1. september 2020 Ja, vær deg selv, still med en positiv holdning og vær interessert og åpen. De er jo i akkurat samme situasjon som deg, er de ikke?
Pås Skrevet 1. september 2020 #7 Skrevet 1. september 2020 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du burde kanskje forklare hva 'hey vina' er for noe? Anonymkode: 94837...539 Jeg visste det ikke heller, men det tok ca. 10 sekunder å google det: det er en app hvor du kan få nye venninner! https://www.startsiden.no/nettliv/2018/10/11/195440930/gjor-suksess-med-app-venninner
Gjest Porstarmax Skrevet 1. september 2020 #8 Skrevet 1. september 2020 Enig vær deg selv, prøv å finne deres inntresser temaer å snakke om ,vær bli og møtekommende, bruk rosende ord ,opphøye den du snakker med g ikke deg selv,vie at du bryr deg , ved å lytte når de snakker ,vær på. Lykke til😊
WhiteSwan Skrevet 1. september 2020 #9 Skrevet 1. september 2020 Vær nysgjerrig på dem og still spørsmål for å bli kjent! Noen stiller ikke spørsmål tilbake og da blir det vanskelig å føre en samtale.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #10 Skrevet 1. september 2020 3 timer siden, Trudelutt1 skrev: Jeg støtter denne! særlig den med morsomme/pinlige historier. Det er alltid gøy. By på deg selv og inviter andre til å bli med i samtalen. Still oppfølgningsspørsmål og vis at du følger med. Forresten så må jeg si at det er skikkelig kult av deg å ta i et tak selv og gjøre noe aktivt for å skaffe deg flere jente-venner. Syntes "hey girl"-opplegget virker skikkelig kult! Forstår ikke alle de trådene her på kg fra folk som er ensomme uten å gjøre noe med det. Takk for det! Man må jo gjøre en innsats selv. De kommer jo ikke springende ned døren:P Anonymkode: 9b4a4...c4c
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #11 Skrevet 1. september 2020 Vær deg selv, ha en positiv holdning og vær oppriktig nysgjerring og interessert i å bli kjent med de. Gi komplimenter på personlighetstrekk, still vanlige personlige spm. ikke for privat og intimt siden det er første gang. Hold deg til temaer som ikke er kontroversielle (Dvs. du kan prate om det meste utenom politikk, religion, krig, død og faenskap egentlig) og har en hyggelig undertone. Lykke til! Anonymkode: 6e179...7f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå