Gjest Gjest_Sophie_* Skrevet 20. juli 2005 #1 Skrevet 20. juli 2005 Skulle ha sex i går kveld, men da han skulle trenge inn i meg gjorde det kjempevondt og jeg begynte å blø. Frustrerende og litt pinlig. Noen som vet hvorfor dette skjedde?
Gjest gjest1 Skrevet 20. juli 2005 #2 Skrevet 20. juli 2005 Jeg begynner ofte å blø hvis ikke begynnelsen av ligget (klarte ikke uttrykke meg bedre) tar plass i misjonærstillinga. begynner det f.eks med ridning er jeg kjempepingle først, men så etter ut og inn et par ganger, så er det bare nam
Sjiraffen Skrevet 20. juli 2005 #3 Skrevet 20. juli 2005 Bruker du p-piller? Hvis dette fortsetter, så må du kontakte lege. Jeg slet veldig med noe lignende, og da viste det seg at levra mi var "overaktiv" og gjorde at huden min i underlivet ble veldig tynn og sår grunnet p-pillene. Jeg måtte til gynekolog for å finne ut av det. Jeg slet da i tillegg med at jeg var enormt sår i mange dager etter et samleie.
Gjest Gjest_Sophie_* Skrevet 20. juli 2005 #4 Skrevet 20. juli 2005 Bruker ikke p-piller, og det var i misjonærstilling. Gruer meg til neste gang jeg skal ha sex hvis dette skjer igjen...
Gjest Guest Skrevet 21. juli 2005 #5 Skrevet 21. juli 2005 Var det første gang du hadde sex med denne mannen?? Var du tilstrekkelig våt i skjeden?? Jeg har også hatt dette problemet et par ganger. Den ene gangen fordi vi hadde det travelt og jeg ikke var våt nok, og en gang fikk jeg en liten rift inni skjeden av fingring. Han hadde litt hard og ujevn hud på fingrene. Det var begge gangene nokså mye blod, men blandet med andre safter også da. Skjer det ikke igjen er det ikke så mye å bekymre seg for, men om det gjør det bør du oppsøke legen din, evt. gynekolog.
Fauna Skrevet 22. juli 2005 #6 Skrevet 22. juli 2005 Hva har det med p-piller å gjøre? Forstod ikke helt det jeg..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå