AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #1 Del Skrevet 1. september 2020 Hei! :) Jeg trenger litt nytt mot så derfor meldte jeg meg inn her! :) Jeg har vært sammen med samboer i 2 år, de siste 9 månedene har vi forsøkt å bli gravide uten hell. Jeg har vært gravid tidligere (3 år siden) med en annen person, men dessverre endte det i abort. Så jeg vet jeg kan bli gravid men hva med mannen? Jeg har gått på eggløsning tester slik at vi vet når jeg har eggløsning. Men jeg blir så skuffet hver eneste måned. Denne måneden trodde jeg det gikk men det viste seg at mensen var 2 dager forsinket bare. Vi har ikke sjekket oss hos lege enda, må vel vente 1 år. Men er det noen andre som er i samme bås? Som kan gi meg litt nytt mot? Evt tips og råd eller som kan dele en glad historie om lignende sak? :) Redd det likevel kan være meg da jeg har veldig smerter ved eggløsning og frem til mensen, lest meg opp på endometriose så krysser fingre på at det ikke er det. Ellers er vi begge to aktive og har sunt kosthold. Håper på et svar eller 3:) Anonymkode: 74e83...400 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #2 Del Skrevet 1. september 2020 Hva med det som står her: https://www.klikk.no/side2/kropp-og-hode/ny-studie-kvinners-egg-foretrekker-noen-saedceller-nar-de-skal-bli-gravide-6924615 Anonymkode: eb365...e50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #3 Del Skrevet 1. september 2020 Jeg har ett barn fra ett tidligere forhold. Ble gravid for 9 år siden med exen. Men nå har jeg ny mann og vi begynte å prøve å bli gravid for 6 år siden. Etter at vi hadde prøvd i 1 år, gikk vi til fastlegen og ba om utbredelse. Etter nok ett år var utredelse av meg og han ferdig og det ble funnnet ut at han er steril. Så da brukte vi hele 2 år på å prøve å bli gravide på egenhånd når mannen min hele tiden har vært steril. Det var ett slag i trynet. Men så fikk vi da videre henvisning til assistert befruktning m/donor. Venteliste der var 8 mnd. Vi har vært gjennom mye etter den tid. 9 insemineringer og 5 ivf forsøk. Ingenting påvist feil med meg. Stabile sykluser, fine egg osv. Men blir bare ikke gravid. Håper dere får det till på egenhånd. Anonymkode: 32302...a0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #4 Del Skrevet 1. september 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med det som står her: https://www.klikk.no/side2/kropp-og-hode/ny-studie-kvinners-egg-foretrekker-noen-saedceller-nar-de-skal-bli-gravide-6924615 Anonymkode: eb365...e50 Åy såpass ja... Har lest noe om det tidligere, at man rett og slett ikke er match for hverandre. Usj håper det går bra etter noen flere forsøk.. Anonymkode: 74e83...400 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #5 Del Skrevet 1. september 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ett barn fra ett tidligere forhold. Ble gravid for 9 år siden med exen. Men nå har jeg ny mann og vi begynte å prøve å bli gravid for 6 år siden. Etter at vi hadde prøvd i 1 år, gikk vi til fastlegen og ba om utbredelse. Etter nok ett år var utredelse av meg og han ferdig og det ble funnnet ut at han er steril. Så da brukte vi hele 2 år på å prøve å bli gravide på egenhånd når mannen min hele tiden har vært steril. Det var ett slag i trynet. Men så fikk vi da videre henvisning til assistert befruktning m/donor. Venteliste der var 8 mnd. Vi har vært gjennom mye etter den tid. 9 insemineringer og 5 ivf forsøk. Ingenting påvist feil med meg. Stabile sykluser, fine egg osv. Men blir bare ikke gravid. Håper dere får det till på egenhånd. Anonymkode: 32302...a0a Takk som deler<3 huffameg det hørtes ikke noe greit ut.. Så trist å få den beskjeden etter at dere hadde forsøkt så lenge... Håper det ordner seg med donor! ❤️ Anonymkode: 74e83...400 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå