Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Er det noen som har prøvd wellex? Hvor mye gikk du ned og hvor lang tid tok det før du merket forskjell på kroppen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg brukte Wellex for en tid tilbake, og gikk ned maaange kilo. Hvor mange vet jeg ikke, men jeg gikk ned fra str.40 til 36.

Nå skal det sies at jeg også kjøpte meg en ergometersykkel som jeg brukte flittig i samme periode, i tillegg kuttet jeg ut mye av den usunne maten. Skulle jeg "skeie ut" med f.eks ostepop, tok jeg Wellex først.

Jeg aner ikke om jeg gikk ned i vekt takket være Wellex, men det var nok helst en kombinasjon av trening + kosthold + Wellex.

Til slutt vil jeg nevne at jeg etter en tid fikk problemer av å bruke preparatet (vondt i tykktarm), men dette kan skyldes at jeg plages av div. allergier.

Lykke til!

Gjest Gjest
Skrevet

Går det an å bruke Wellex når man går på p-piller?

Skrevet

Takk for svar. Jeg har begynt på wellex i dag + jeg trener på helsestudio to ganger i uka. Er spent på virkningen. Hvor fort gikk det før du merket noe? Tok du to tabletter tre ganger daglig? Jeg har begynt med det.

Det skulle vel ikke være noe problem å bruke wellex selv om du går på p-piller, men du kan jo gå inn på www.wellex.no å se om det står noe om det.

Gjest oioioi
Skrevet

Hørtes interresant ut.

Sliter med tarmene mine, og denne skal også hjelpe tarmene. SÅ nå bestile jeg en gratis velkomstpakke. :)

Gjest lilletroll
Skrevet
. SÅ nå bestile jeg en gratis velkomstpakke. :)

Gjorde jeg nettopp også....blir spennende og se....

Skrevet

Hadde vært artig å høre om dere får noen resultat. Lykke til!

Skrevet

Vil nå anbefale dere å holde dere laaangt unna Wellex jeg... jeg abbonerte også på Wellex for noen år siden, etter nesten et år som medlem og ikke noe virkning prøvde jeg å si opp abbonnementet, sendte brev på brev på brev, ringte, men fikk aldri noe respons. Til slutt kom det inkassosak på regningen, fortsatte å prøve å si den opp, men det var ikke bare bare.. Ringte jo selvfølgelig inkassoselskapet med en gang jeg fikk varselet, og de slettet heldigvis kravet da jeg forklarte problemet mitt, og sa at de hadde hatt mye tilbakemeldinger om dette....

Gjest Gjest
Skrevet

(Jeg er hun som skrev inn det første svaret) Ja, jeg merket ganske raskt at jeg gikk ned i vekt. "Plutselig" fikk jeg på meg avlagte bukser igjen. Men samtidig gikk jeg ikke ned FOR fort heller, så jeg har til d.d klart å holde meg til str36 (jeg er bare 160 høy).

Hadde ingen problemer med å melde meg ut.

Tarmproblemene mine kom etter ca 6 mnd bruk, men jeg fortsatte å bruke de. Tror det er hagebønnene (som er i wellex) jeg reagerte på.

P-piller går greit å bruke sammen med wellex, men jeg tror det kan være en kontraindikasjon på visse typer legemidler. Dette står i info.brosjyren deres.

Jeg tok max dose av wellex. Antar at når man når sin idealvekt kan man kutte ned litt på antall tabl., evt. bare ta foran kaloririke måltider (blir jo dyrt i lengden...).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...