AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #1 Skrevet 1. september 2020 Ser de har jobb fra 4-10 også. Men heg vil kun jobbe 10-4..... Er det mulig? Anonymkode: 99220...e7a
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #2 Skrevet 1. september 2020 Mest sannsynlig ikke. Butikkjobb innebærer å jobbe kveld også. I butikken jeg jobber i har vi innimellom søkere som kun er interessert i å jobbe dagtid, de får ikke jobb hos oss for å si det slik. Det er tøff kamp om timene i mange butikker nå, så man kan ikke velge å vrake, heller være glad for de timene man får. Kun butikksjef hos oss som jobber 8-16, men også hun må jobbe kveld innimellom for å få det til å gå rundt Det finnes jo butikker utenfor kjøpesenter som har litt kortere åpningstid, men det begrenser jo også muligheten til jobb, det er jo ikke så mange av de. Anonymkode: 52eb4...578 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #3 Skrevet 1. september 2020 Lykke til! Da må du nok finne en privateid butikk i sentrumskjerne, eneste butikkene jeg vet om som som regel ikke har lengre åpent enn 17-19. Anonymkode: 07ad7...534 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #4 Skrevet 1. september 2020 Ja, om du er butikksjef. Eller, jeg må jobbe til 17 noen dager i uken og mandag til lørdag annenhver uke. Ikke optimalt med familie og 2 barn. Men sånn er det 😊 Det er laaaange dager. Anonymkode: 84499...0ef
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #5 Skrevet 1. september 2020 Sjefen jobber gjerne bare dagtid, men de andre bytter oftest på slik at det blir rettferdig. Anonymkode: ffbe6...761
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå