Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter nr 2, og holder på å dø av nysgjerrighet på hvem som gjemmer seg der inne. Vi skal ha en liten familiesammenkomst når jeg er i uke 17. OUL er ikke før uke 20. Vurderer å ta en privat UL for å sjekke kjønnet når jeg er 16 uker, for så å fortelle den kommende storesøster som igjen kan få fortelle familien den store nyheten. Har vært på UL i uke 12 og alt så bra ut der.

Er det noen her som har gjort dette? Er det evt noen med forslag til sted å få utført UL i nærheten av Oslo?

Anonymkode: 313fd...1f4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er selvsagt mulig, du betaler jo for tjenesten. Hvor er «i nærheten av Oslo»? Lettere å anbefale om du kan si noe om på hvilken side av Oslo du hører til. 

Anonymkode: 13d6a...935

• Liker 1
Skrevet

Hadde heller tatt en NIPT-test og sendt til Sverige eller Danmark. Da får du sjekket mye annet også.

Anonymkode: 959e0...ea2

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde heller tatt en NIPT-test og sendt til Sverige eller Danmark. Da får du sjekket mye annet også.

Anonymkode: 959e0...ea2

Litt forskjell på 1400kr og 9000kr som en nipt-test koster da

Anonymkode: bf19e...6bf

• Liker 2
Skrevet

Du kan ta på Oslo city. Det er rimelig og «i nærheten av Oslo».

Anonymkode: a7761...4f6

• Liker 1
Skrevet

Ultralyd jordmoren i Sandvika er veldig dyktig på å se kjønn! 

Anonymkode: aad04...345

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ultralyd jordmoren i Sandvika er veldig dyktig på å se kjønn! 

Anonymkode: aad04...345

Hun er også veldig koselig og være hos :) 

Anonymkode: bf19e...6bf

• Liker 2
Skrevet

Jeg gjorde det etter OUL, men det var fordi jordmor nærmest drepte meg med blikket når jeg spurte om kjønn og at hun kun ga et halvhjertet forsøk på å sjekke kjønn. Hun kunne med andre ord ikke se noe for sikkert så jeg her måtte jeg ta det på fødestuen gitt.. Dro på første ledige private time for å si det sånn. 

Anonymkode: 87326...27e

Skrevet

Jeg tok UL i uke 13 for å sjekke kjønn.

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjorde det etter OUL, men det var fordi jordmor nærmest drepte meg med blikket når jeg spurte om kjønn og at hun kun ga et halvhjertet forsøk på å sjekke kjønn. Hun kunne med andre ord ikke se noe for sikkert så jeg her måtte jeg ta det på fødestuen gitt.. Dro på første ledige private time for å si det sånn. 

Anonymkode: 87326...27e

Oi, hvor var dette? Jeg opplevde det samme på Ullevål. 

Anonymkode: f03d1...521

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...