AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #1 Skrevet 1. september 2020 Hvilken boligalarm kan dere anbefale? Anonymkode: d5085...927
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #2 Skrevet 1. september 2020 Jeg har kombinert brann- og innbruddsalarm fra Sector. Er fornøyd med de. Men under installasjonen prakket de masse unødvendige ting på min mann som han såklart sa ja til. Så installasjonen gikk fra 0 til 4500 kr 😒😂 Anonymkode: 8d5ae...078
Basi Skrevet 1. september 2020 #3 Skrevet 1. september 2020 Vi har også Sector. Er fornøyd, men eneste grunnen til at vi valgte dem var fordi det var selskapet som allerede var tilknyttet rekkehuset vi kjøpte. Og vi orket ikke ta stilling til andre leverandører midt i flyttestress haha! Fikk demontert og remontert nytt utstyr alt utstyr gratis da utstyret som var der var litt utdatert (og fordi de seff ville beholde oss som kunder hehe). Vi ble også prakket på litt ekstra utstyr haha, men var begge til stede. Det var to kjellervinduer vi installerte sånn magnetsensor hvor jeg bestemt mener at ingen klarer å komme seg inn, men i ettertid er jeg fornøyd med det. Installerte i tillegg to ekstra brannvarslere da de som var der fra før ikke var seriekoblet opp mot systemet. Det hadde vi allerede bestemt oss for i forkant. Alt i alt har vi vært fornøyd med servicen altså. De har hatt også 6 måneders flyttegaranti hvilket betyr at de kommer vederlagsfritt og flytter på utstyr om du nylig har flyttet inn i boligen og ikke er helt sikker på hvor du vil ha brannalarlmer og det "modemet" de installerer. Hatt noe tull med den ene chipen vi fikk, men de har sendt ny og gjort det de kan av undersøkelser for å finne ut hva som var galt. De ringte oss da også umiddelbart for å få oppgitt passord mv. Vi er fornøyde, men hvorvidt Sector er bedre enn andre vet jeg ikke. Ser ikke bort fra at vi på ett eller annet tidspunkt kommer til å bytte, men da må prisene endre seg eller det er konkurrenter som kan tilbyr bedre utstyr til en bedre pris. I så fall tar vi nok en pruterunde med sector først om vi fortsatt i prinsippet er fornøyd med service etc
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #4 Skrevet 1. september 2020 Vi har verisure både hjemme og på hytta. Kan følge med på begge i appen. Veldig brukervennlig app. Veldig fint med brannvarsler. Koster en del da vi har mange brannvarslere, flere magnet/sjokksensorer og flere kameraer, men det er verdt det. Anonymkode: aa15c...522
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå