Gjest Xavia Skrevet 20. juli 2005 #1 Skrevet 20. juli 2005 Ja, jeg skal altså gifte meg, og styrer som en gal... Jeg må jo ha en penere kjole som jeg kan stille opp i, men er ikke interessert i noe brudekjole. Bare en pen kjole. Evt skjørt/topp. Hvor i Oslo bør jeg gå for å få tak i noe som kunne passe? :klø: Det trenger ikke være råfancy og kjempedyrt.
tommeline Skrevet 20. juli 2005 #2 Skrevet 20. juli 2005 I "Pikene bak slottet" er det utstillt et enkelt hvitt antrekk som jeg syns er kjempefint. Et helt enkelt skjørt ned til knærene i litt tykt stivt stoff (ser det ut som) med en tyllkant nederst, og en hvit søt topp til. Har ikke vætt inni den butikken, men syns de til stadighet har fine kjoler i vinduet der... vet jo ikke om det er din stil det de har da... Lykke til på kjolejakt i alle fall!
tommeline Skrevet 20. juli 2005 #3 Skrevet 20. juli 2005 Her er linkt til butikken: http://www.pikenebakslottet.no/
Gjest Guest Skrevet 20. juli 2005 #4 Skrevet 20. juli 2005 Takk for tipset Tommeline. Det ser ut som det kunne være noe aktuelt der ja...
Gjest Xavia Skrevet 20. juli 2005 #5 Skrevet 20. juli 2005 Takk for tipset Tommeline. Det ser ut som det kunne være noe aktuelt der ja... ← Og, det var meg Xavia som glemte å logge seg inn...
Suebird Skrevet 21. juli 2005 #6 Skrevet 21. juli 2005 Det har nettopp åpnet en ny kjolebutikk på Majorstua, med samme eiere som Tina Ritzi i Drammen. Butikken ligger ca 200 m ovenfor McDonalds (på andre siden) i Kirkeveien (Ring 2). Kjøpte min selskapskjole i Drammen til 1890,- inkl søm. I Drammen koster nesten alle kjolene det, men her i Oslo er det mer individuelle priser (sikkert MYE høyere leie ) Men utrolig mange nydelige kjoler, og er den mye dyrere kan du jo rett og slett ta en tlf til Drammen for å høre om de har kjolen du har falt for der og evt ta turen dit Lykke til
Gjest gjesten som gift Skrevet 22. juli 2005 #7 Skrevet 22. juli 2005 Jeg kjøpte en helt ny brude - selskapskjole til 1500 kroner hos Somaras. Passet fint. Kjempefornøyd. Link http://somaras.no
Tyren Skrevet 26. juli 2005 #8 Skrevet 26. juli 2005 Brudeshop har mange fine selskapskjoler som kan brukes som brudekjoler. Ikke er det så dyrt der heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå