Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på jakt etter en farget dagkrem for hud som lett blir blank - noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes Cosmica's fargede dagkrem er veldig god. Kan blandes med din vanlige dagkrem eller brukes alene. Er ganske billig og kjempegod, synes jeg! For alle hudtyper!

Gjest lilletroll
Skrevet

Hva er forskjellen på foundation og farget dagkrem? *ignorant*

Skrevet

En farget dagkrem brukes gjerne i stedet for fuktighetskrem og er mindre dekkende enn foundation. Den jevner egentlig bare ut hudtonen.

Takk for tips om Cosmica - skal testes ut!

Jeg har også sett litt på Almost Makeup fra clinique. Noen som har erfaringer med denne?

Gjest gjest1
Skrevet

Dr.Hausckha har flytende brunfarge som skal blandes i dagkremen. Veldig lurt, da kan du selv bestemme styrke på brunfarge.

Skrevet
Dr.Hausckha har flytende brunfarge som skal blandes i dagkremen. Veldig lurt, da kan du selv bestemme styrke på brunfarge.

Det er det jeg gjoer med Cosmicaen. Tipper den er billigere ;)

Gjest gjest1
Skrevet

Dr.H og Cosmica er vel noenlunde lik i pris. Dr.H sin er veldig konsentrert og varer en evighet.

Skrevet
Jeg synes Cosmica's fargede dagkrem er veldig god. Kan blandes med din vanlige dagkrem eller brukes alene. Er ganske billig og kjempegod, synes jeg! For alle hudtyper!

Jeg har prøvd denne og ble ikke fornøyd. Prisen er bra,men fargen var litt sånn skitten eller kunstig...vet ikke helt hvilke ord jeg skal bruke. I tillegg la den seg som skjolder der huden var litt tørr. Jeg trodde poenget var at men skulle slippe å bruke både krem og foundation når man velger farget dagkrem,men jeg var nødt til å bruke dagkrem under. Og jeg har ikke tørr hud. Cosmica har en faget gele også-for normal/fet hud.den har jeg ikke prøvd så vet ikke hvordan den er...

Selv synes jeg ingen kan slå Elisabeth Arden sin farget dagkrem. den gir fukt,lukter godt,trekker inn i huden(Cosmican legger seg mer utenpå huden synes jeg...) og den gir lett og naturlig farge,men dekker ikke godt da. Så treneger du noe som dekker bør du enten velge en foundation eller bruke dekkstift i tillegg...

Men den kan jo være den fra Cosmica er noe for deg da?! den er jo billig uansett,så er ikke farlig å teste ut... ;)

Ja,den fra EA er heller ikke sååå dyr da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...