AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #41 Del Skrevet 3. september 2020 Aldri hatt avfukter, tørker klær inne og aldri hatt problem med fukt 🤷 men vi lufter jo alltid. Er heller ikke generelt noe problem med fukt i leiligheten. Anonymkode: 84981...268 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #42 Del Skrevet 3. september 2020 Å tørke klær inne er da helt vanlig når man bor i leilighet? Og hvordan tørker man egentlig utendørs når det er vinter? Det er da ikke sånn at alle har tørketrommel? Og selv ville jeg ikke tromlet mine vanlige klær, tromler håndklær og sengetøy + sokker. Anonymkode: aa36c...e70 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cleangal Skrevet 3. september 2020 #43 Del Skrevet 3. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Folk må vel kjøpe mye dårlig sengeklær om de blir ødelagt i tørketrommelen. Har f.eks sengetøy som er 15 år gammelt og tørket i trommelen etter hver vask, ikke slitt i det hele tatt. Anonymkode: a361e...e6b Jeg har sengetøy fra Ikea kjøpt i 1998. Har tørket det i trommel utallige ganger, og det er like fint fremdeles. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #44 Del Skrevet 4. september 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Å tørke klær inne er da helt vanlig når man bor i leilighet? Og hvordan tørker man egentlig utendørs når det er vinter? Det er da ikke sånn at alle har tørketrommel? Og selv ville jeg ikke tromlet mine vanlige klær, tromler håndklær og sengetøy + sokker. Anonymkode: aa36c...e70 Det bør ikke være vanlig. Jeg bor i leilighet, tørker klærne på stativ på badet. Anonymkode: c235e...c52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå