Gå til innhold

Fuktig leilighet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Aldri hatt avfukter, tørker klær inne og aldri hatt problem med fukt 🤷 men vi lufter jo alltid. Er heller ikke generelt noe problem med fukt i leiligheten. 

Anonymkode: 84981...268

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å tørke klær inne er da helt vanlig når man bor i leilighet? Og hvordan tørker man egentlig utendørs når det er vinter? Det er da ikke sånn at alle har tørketrommel?

Og selv ville jeg ikke tromlet mine vanlige klær, tromler håndklær og sengetøy + sokker.

Anonymkode: aa36c...e70

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Folk må vel kjøpe mye dårlig sengeklær om de blir ødelagt i tørketrommelen. Har f.eks sengetøy som er 15 år gammelt og tørket i trommelen etter hver vask, ikke slitt i det hele tatt. 

Anonymkode: a361e...e6b

Jeg har sengetøy fra Ikea kjøpt i 1998. Har tørket det i trommel utallige ganger, og det er like fint fremdeles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å tørke klær inne er da helt vanlig når man bor i leilighet? Og hvordan tørker man egentlig utendørs når det er vinter? Det er da ikke sånn at alle har tørketrommel?

Og selv ville jeg ikke tromlet mine vanlige klær, tromler håndklær og sengetøy + sokker.

Anonymkode: aa36c...e70

Det bør ikke være vanlig. Jeg bor i leilighet, tørker klærne på stativ på badet.

Anonymkode: c235e...c52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...