Gjest Guest Skrevet 20. juli 2005 #1 Skrevet 20. juli 2005 Jeg sliiiiter med å finne en lepomade som ikke tørker ut leppene mine!! er det noen som har noen tips om noen som ikke inneholder mineraloljer?
Gjest Gjesta Skrevet 20. juli 2005 #2 Skrevet 20. juli 2005 Min favoritt er Weleda Everon stift. Den koster litt over femtilappen på helsekostbutikker. Samme sted får du også leppepomade fra Dr. Hauschka (både stift og i krukke); jeg har ikke prøvd dem selv, men de skal være bra. Begge merker totalt uten mineraloljer.
Gjest Aurélie Skrevet 20. juli 2005 #3 Skrevet 20. juli 2005 Laura Montana er den beste leppepomaden jeg har prøvd. Dessverre er den ikke så lett å finne rundt omkring. Sist sett på Parfymelle et sted i utkant-Norge.. Hvis noen vet hvor jeg kan få tak i denne, så gi lyd..
Holly Hobbie Skrevet 20. juli 2005 #4 Skrevet 20. juli 2005 Digger Badger, jeg! Badger Lip and Body Balm!
Gjest gjest1 Skrevet 20. juli 2005 #5 Skrevet 20. juli 2005 Everon fra Weleda er den absolutt beste. Veldig drøy, og smelter ikke i lommen. Dr.H er mye bløtere, og smelter lett. Begge lukter godt, gjør jobben og er fri for mineraloljer. Laura Montana hdde også jeg for en tid tilbake. Og den er super!! Men, som sagt, vanskelig å få tak i.
Miss-X Skrevet 20. juli 2005 #6 Skrevet 20. juli 2005 Hei Den rosa lepomaden fra Biotherm er den beste jeg har prøvd og den er helt uten mineraloljer. Koster ca 120 kr på parfymeri eller 96kr hos Strawbwerrynet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå