Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noe utenlandsk valuta liggende, både sedler og mynter. Typisk "rester" etter ferier og slik. Svensk, norsk, dollar, euro etc

Hva gjør dere med slik?  Tar banken i mot , veksler? 

Skal ikke ut og reise med det første! :)

Skrevet

Lar det ligge til neste gang. Vet ikke, men antar det tas et gebyr/gis dårlig vekslingskurs for den tjenesten. Mynter veksles ikke så vidt jeg vet. 

Skrevet
42 minutter siden, skrue skrev:

Lar det ligge til neste gang. Vet ikke, men antar det tas et gebyr/gis dårlig vekslingskurs for den tjenesten. Mynter veksles ikke så vidt jeg vet. 

Ja, sant, det er ikke snakk om store beløpet, kanskje alt blir spist av gebyret. 

Kanskje jeg kan høre om venner har bruk for de og veksle med dem. 

Skrevet

Sedler har vi vekslet inn i bank hvis ikke gebyret har spist opp "fortjenesten". Er det snakk om noen få sedler har vi latt dem ligge til neste gang.

Mynt har det vært såpass lite av at vi har bare tatt det med på søppelfyllinga og kastet det i metallgjenvinningen. Banker tar ikke imot mynt uansett.

Anonymkode: c67ea...0ab

Skrevet

Små beløp ville jeg ikke ha vekslet inn. Og her i Bergen f.eks. er det kun postkontoret som tok imot dollarsedler inntil 01.07.20. Nå er det ingen som gjør det lenger, ifølge min bank (DNB Åsane). Så da er du føkked i vår nye, flotte verden av kontantløs digital overvåkning.

Anonymkode: 18992...8c1

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Små beløp ville jeg ikke ha vekslet inn. Og her i Bergen f.eks. er det kun postkontoret som tok imot dollarsedler inntil 01.07.20. Nå er det ingen som gjør det lenger, ifølge min bank (DNB Åsane). Så da er du føkked i vår nye, flotte verden av kontantløs digital overvåkning.

Flyplassen har vel vekselautomat? 

Mynter og småsedler får man ikke vekslet. 

Anonymkode: 85458...fa7

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Flyplassen har vel vekselautomat? 

Mynter og småsedler får man ikke vekslet. 

Anonymkode: 85458...fa7

Ja, hvis det skal lønne seg å bruke tid og penger på å dra ut til flyplassen!?

Skrevet

Ja, jeg måtte faktisk til Gardermoen, var beskjeden jeg fikk fra banken her.

Rundt regna ca en tusenlapp (NOK )til sammen i sedler. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...