MiniMjau Skrevet 1. september 2020 #1 Skrevet 1. september 2020 Har noe utenlandsk valuta liggende, både sedler og mynter. Typisk "rester" etter ferier og slik. Svensk, norsk, dollar, euro etc Hva gjør dere med slik? Tar banken i mot , veksler? Skal ikke ut og reise med det første!
skrue Skrevet 1. september 2020 #2 Skrevet 1. september 2020 Lar det ligge til neste gang. Vet ikke, men antar det tas et gebyr/gis dårlig vekslingskurs for den tjenesten. Mynter veksles ikke så vidt jeg vet.
MiniMjau Skrevet 1. september 2020 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2020 42 minutter siden, skrue skrev: Lar det ligge til neste gang. Vet ikke, men antar det tas et gebyr/gis dårlig vekslingskurs for den tjenesten. Mynter veksles ikke så vidt jeg vet. Ja, sant, det er ikke snakk om store beløpet, kanskje alt blir spist av gebyret. Kanskje jeg kan høre om venner har bruk for de og veksle med dem.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #4 Skrevet 1. september 2020 Sedler har vi vekslet inn i bank hvis ikke gebyret har spist opp "fortjenesten". Er det snakk om noen få sedler har vi latt dem ligge til neste gang. Mynt har det vært såpass lite av at vi har bare tatt det med på søppelfyllinga og kastet det i metallgjenvinningen. Banker tar ikke imot mynt uansett. Anonymkode: c67ea...0ab
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #5 Skrevet 1. september 2020 Små beløp ville jeg ikke ha vekslet inn. Og her i Bergen f.eks. er det kun postkontoret som tok imot dollarsedler inntil 01.07.20. Nå er det ingen som gjør det lenger, ifølge min bank (DNB Åsane). Så da er du føkked i vår nye, flotte verden av kontantløs digital overvåkning. Anonymkode: 18992...8c1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #6 Skrevet 1. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Små beløp ville jeg ikke ha vekslet inn. Og her i Bergen f.eks. er det kun postkontoret som tok imot dollarsedler inntil 01.07.20. Nå er det ingen som gjør det lenger, ifølge min bank (DNB Åsane). Så da er du føkked i vår nye, flotte verden av kontantløs digital overvåkning. Anonymkode: 18992...8c1 Flyplassen har vel vekselautomat? Mynter og småsedler får man ikke vekslet. Anonymkode: 85458...fa7
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #7 Skrevet 1. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Flyplassen har vel vekselautomat? Mynter og småsedler får man ikke vekslet. Anonymkode: 85458...fa7 Ja, hvis det skal lønne seg å bruke tid og penger på å dra ut til flyplassen!? Anonymkode: 18992...8c1
MiniMjau Skrevet 1. september 2020 Forfatter #8 Skrevet 1. september 2020 Ja, jeg måtte faktisk til Gardermoen, var beskjeden jeg fikk fra banken her. Rundt regna ca en tusenlapp (NOK )til sammen i sedler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå