AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #1 Skrevet 1. september 2020 Da jeg møtte min samboer var jeg kommet ut av ett 16 år langt forhold. Jeg har 3 barn med min exmann. Nye samboer spurte tidlig i da tingen om jeg ville ha fler barn. Det er mulig, svarte jeg. Jeg hadde jo aldri sakt jeg var helt ferdig. 3år gikk og vi bestemte oss for å få. Vipps det ble tvillinger. Han gledet seg og var i ekstase! Men samtidig som jeg la på meg, forsvant de gode lune følelsene fra hans side. Nå er de snart 9 mnd og vekten er borte. Men problemene i forholdet er verre. Vi hadde en tøff start som krevde begge hjemme. Vi var begge i permisjon samtidig. Jeg tok hus, vasket ryddet, ha nesten alt som måtte gjøres. Han begynte å klage på barna mine, kalle de en byrde og hele tiden snakke negativt om de. Det var ingen søvn og vi begynte å krangle. Nå er de snart 9 mnd, og vi krangler fortsatt. Jeg har mistet alle kiloene jeg la på meg i svangerskapet. Han er nå i permisjon pga jeg er sykemeldt. Han vil jeg skal være alene med ungene for han er lei jobben sin og vil starte firma. Han har sluttet og vise kjærlighet og han sier det er pga jeg holder han hjemme i permisjon tiden. Om jeg lar han starte firma og jobbe med det hver dag, så vil han bli lykkelig og vise kjærlighet igjen. Jeg tenker dette er drøyt, å bruke kjærligheten i ett forhold for å straffe eller oppnå noe man vil er sykt og manipulerende. Tror dere han elsker meg i det hele tatt når han kan gjøre dette? Anonymkode: f668e...ce3 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #2 Skrevet 1. september 2020 Han er nok bare rådvill og tror det skal hjelpe. Men sånn som du beskriver det så tror jeg både han og dere som par vil få det verre. Å starte firma er ikke akkurat en 8timer 5dager i uka type jobb. I 99%av tilfellene krever det vanvittig mange arbeidstimer. Anonymkode: cb782...7b2 7
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #3 Skrevet 1. september 2020 Er dette en nordmann? Høres ikke bra ut.. Hvor mye du veier har vel ingenting å si, han må jo ta seg av ungene sine uansett. Anonymkode: 42ceb...322
Cookiemonster Skrevet 1. september 2020 #4 Skrevet 1. september 2020 Dette høres overhodet ikke sunt ut.... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå