Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går på et ingeniørstudie etter å ha vært 5 år uten noe skole etter vgs. Nå er jeg så veldig motivert og kan finne på å jobbe fra 8.15 til 17 på skolen. Gå hjem, spise middag og jobbe i et par timer til. (Noen dager trener jeg også)

Men at jeg f.eks gjør dette i 6 av 7 dager i uka. 

Får tilbakemeldinger som:

"Du må huske å slappe av

Anonymkode: e8f82...4da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja du må slappe av. Hjernen trenger pauser 

Anonymkode: 6119d...45f

• Liker 1
Skrevet

Tja, det høres ut som du tar studier på alvor ihvertfall. Heltidsstudier er som å være i100% jobb. Du jobber mer enn dette. Jeg tenker, hvis du trives med det og gjør det fordi du synes det er gøy så er det greit, men hvis du gjør det fordi du føler at du må så synes jeg du bør trappe mitt ned. Hvorfor ikke ta helgen helt fri? Eller kvelder? Når du jobber med studier til kl 17 så er det helt innafor å ta kvelden fri.

Jeg er heltidsstudent selv og jobber laaaangt mindre med studier enn dette 🙈. Har 3 barn og jobber 50% ved siden av gjør jeg også. Og trener, og møter venner og familie... Og har B i snitt. Men vi er jo alle forskjellige 😊

Anonymkode: cdf83...a07

• Liker 4
Skrevet

Fortsetter du sånn - vil jeg tro du møter veggen en eller annen gang. Gjør du det av interesse, eller følelsen av at «du må»? 
Selv jobber jeg 100%, studerer 100%, har barn.. Jobber ca 12 t uken med studie.. Har B i snitt. 

Anonymkode: 14ac8...e44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...