Gå til innhold

Dere som drar til utlandet og røde land, hvorfor..

Anbefalte innlegg

Skrevet

så viktig å fortelle oss andre?  Har dere kanskje litt dårlig samvittighet for å snike dere unna den dugnaden som vi andre deltar i?  Det tror jeg.  

Myndighetene har oppfordret oss til å ikke reise til utlandet om det ikke er høyst nødvendig.  Hva mener du er høyst nødvendig reise?  At du trenger sol og varme?  

Anonymkode: a21d6...7b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig ts. Sommeren min har gått til å nyte Norge. Vært på mange idylliske steder og solt meg masse. Bare å være litt kreativ :5:

• Liker 1
Skrevet

Det er vel ikke så mange som gjør det, og antakelig færre som faktisk gjør det og poster her.

Antar at trollingskua ikke er ferdig melket ennå. Hvis man ikke har helt det store talentet for å baite folk i en normaltilstand byr i det minste covid-situasjonen på en gratistur i forumkrigens land:popcorn:

Anonymkode: b5ba9...797

• Liker 3
Skrevet

Det er trolleri og provosering, TS. De som faktisk drar til utlandet fronter det ikke på den måten som de her inne gjør. Den eneste jeg kjenner som reiste til utlandet i sommer (grønt land) var veldig fornuftig og forsiktig etterpå. Heldigvis gjelder dette majoriteten. 

Anonymkode: 72c5c...e7f

• Liker 3
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

så viktig å fortelle oss andre?  Har dere kanskje litt dårlig samvittighet for å snike dere unna den dugnaden som vi andre deltar i?  Det tror jeg.  

Myndighetene har oppfordret oss til å ikke reise til utlandet om det ikke er høyst nødvendig.  Hva mener du er høyst nødvendig reise?  At du trenger sol og varme?  

Anonymkode: a21d6...7b2

det er 1 bruker som står bak alle disse trådene, som egentlig skulle vært lagt under Reiseliv. Ingenting å henge seg opp i.

Anonymkode: 1dc5f...f22

• Liker 5
Skrevet

Tror ikke de som reiser poster her, det er mest trolletråder. 

Anonymkode: 9cdce...b35

• Opprett ny...