AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #1 Skrevet 31. august 2020 Ingen? Helt håpløst dette her. Mistet jobben grunnet Corona og må nå finne meg noe nytt, men hva da? Det jeg har jobbet med hele livet. Anonymkode: 0f473...c0d
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #2 Skrevet 31. august 2020 Just now, AnonymBruker said: Ingen? Helt håpløst dette her. Mistet jobben grunnet Corona og må nå finne meg noe nytt, men hva da? Det jeg har jobbet med hele livet. Anonymkode: 0f473...c0d Hva med å ta kurs i vippeextentions, negler ol., så kan du jobbe i salong og ev. starte eget når du blir flinkere. Ev. rett og slett bli hudpleier, gjerne med det andre ved siden av. Anonymkode: d9fb5...518
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #3 Skrevet 31. august 2020 Du er sikkert flink med mennesker, flink å veilede, god på service. Tenker alt innen butikk og service. Vet jo ikke om du har utdannelse, om du ikke har ville jeg vurder det. Har du noe, ville jeg bygget videre på det. Hva har du lyst å jobbe med? Anonymkode: 57894...e8c 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #4 Skrevet 31. august 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med å ta kurs i vippeextentions, negler ol., så kan du jobbe i salong og ev. starte eget når du blir flinkere. Ev. rett og slett bli hudpleier, gjerne med det andre ved siden av. Anonymkode: d9fb5...518 Enig, og du kan også ta kurs og jobbe som makeup stylist osv. Anonymkode: 3832a...282
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #5 Skrevet 31. august 2020 Du har salgserfaring. Hva du selger er underordnet. Du kan selge sminke, dagligvarer, aksjer, interiør, biler, maling, annonser, oljekontrakter, skip osv osv. Det finnes ingen grenser. Anonymkode: 07284...baf 2
Cordelia Skrevet 1. september 2020 #6 Skrevet 1. september 2020 Butikk, parfymeri og annen type kundebehandling. Og sikkert mange andre typer jobber.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #7 Skrevet 3. september 2020 Alt innen salg og kundehåndtering. Hva med å studere noe relatert, hvis du trives med dette? Sjekk ut bransjer som går bra innen sag nå og sikt deg inn på det. Jeg tenker vipper og negler er det neste som ryker hvis folk mister lønnen sin fremover. Anonymkode: f729b...6b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå