AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #1 Skrevet 31. august 2020 Alltid masse småsnufs og hosting hos mine nieser. Antagelig blir de smittet i barnehagen. Er det ikke jeg som drar på besøk, så smitter de mine foreldre, som igjen smitter meg. Pga en stressende livssituasjon så er immunforsvaret mitt i knestående, og med én gang noen i familien begynner å klø i halsen, så vet jeg hva jeg også har i vente, for jeg har vært sammen med dem. Og da nevner de tilfeldigvis at en av ungene hadde hoste eller var snørrete/tett. Er meget nøye med håndvask fra før, men når man er sammen i flere timer så skal det bare et uoppmerksomt øyeblikk til før en selv også er smittet. I hvilken alder blir dette bedre? Anonymkode: c4c2b...dea
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #2 Skrevet 31. august 2020 Barn med luftveissymptomer skal holdes hjemme. Absolutt ikke besøke verken besteforeldre eller tanter. Tross negativ covid-19-test, skal man være hjemme til symptomfrihet. Anonymkode: 0623a...1c1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #3 Skrevet 31. august 2020 Du bør bruke nesespray hvis immunforsvaret ditt er så lavt. Jeg fikk avanys av ØNH legen, og ble ikke engang forkjølet hele sesongen (jobber i barnehage). Legen sa mye av smitten vi voksne går kommer gjennom slimhinner, siden voksne er flinkere til å holde god håndhygiene. Anonymkode: eb47e...8a6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå