AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #1 Del Skrevet 31. august 2020 Hei, jeg og min samboer prøver nå å få barn. har tatt en del graviditetstester tidligere da jeg har vært usikker på om jeg har vært gravid. Den jeg har prøvd et RFSU sin tidlig graviditetstest. Hva er deres erfaringer på graviditetstester? er det lurt å ta en tidlig graviditetstest? Eller bør man vente til over mens? Anonymkode: 0c4e9...754 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #2 Del Skrevet 31. august 2020 Rød/rosa testvæske er definitivt best og viser riktigere Om du vil ha billige og effektive tester anbefales babyplan sine billige strips- de viste tidlig graviditet hos meg og har fortsatt å bli sterkere ettersom hcg stiger:) mange bruker automatisk clearblue.. men min personlige erfaring er falske positive og negative der. Anonymkode: c8006...3dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 1. september 2020 #3 Del Skrevet 1. september 2020 Med 7 graviditeter bak meg mener jeg at jeg har mye erfaring med tester... Så jeg vil anbefale disse (trykk for link). Babyplan strimler for tidlig testing Hvis man skimter noe svakt er First Response den desidert beste testen! Aldri opplevd falsk på den, veldig klar strek tidlig. Et annet rimeligere alternativ er Clear Blue Pluss. Når man nesten er sikker fordi man har sett streker på de andre testene over her så liker jeg å ta en digital test. Bare for å SE det med bokstaver, og for å vise mannen som ikke liker strektolking. Clear Blue Digital m/uke. Anbefaler også å ta en ny med èn ukes mellomrom om man ønsker å se hcg-økning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #4 Del Skrevet 1. september 2020 Jeg er veldig fornøyd med RFSU sin, men det er smak og behag. Jeg har kun brukt de i graviditetene mine, og fått klar og rosa strek alle gangene. Anonymkode: d43f0...676 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #5 Del Skrevet 1. september 2020 Babyplan sine strimler. Både de tidligtestene og vanlige strimler. Jeg har hatt mine år med prøving og utallige tester og de har aldri vist feil, og tidligtestene har slått ut tidlig ved graviditet☺️ Anonymkode: aa799...a6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #6 Del Skrevet 1. september 2020 Jeg har dårlig erfaring med RFSU. Fikk bare svaaaaaske streker selv etter IKM. Har brukt Clear Blue ved tidligere graviditeter og da fikk jeg knallblått kryss tidlig. På CB digital ved den siste graviditeten fikk jeg «gravid» selv om RFSU var kjempesvake. Har hørt at mange har den erfaringen. Har prøvd Babyplan sine også, synes de virket bra, men var aldri gravid med dem, så vanskelig å si. Anonymkode: 61bc9...2c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #7 Del Skrevet 1. september 2020 Det er litt smak og behag - alle testene på markedet viser stort sett riktig resultat når man følger bruksanvisningen. Om du vil vite at du er gravid før mensen eventuelt uteblir, er det tidligtest som gjelder. Ulempen med å teste tidlig er at det kan være vanskeligere å tolke resultatet (selv de fleste tidligtester garanterer ikke et >99% sikkert svar før etter uteblitt mens), samt at du fanger opp graviditeter som går til grunne veldig tidlig, som du ellers ikke hadde visst om da kroppen rydder opp og mensen kommer som normalt. Disse tingene gjør tidligtesting til en berg-og-dalbane følelsesmessig for meg, så jeg foretrekker å vente på mensen. Har selv god erfaring med RFSU, og fått korrekt resultat når jeg tester over forventet mens hver gang. Anonymkode: a9d38...868 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå