AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #1 Skrevet 31. august 2020 Heihei, jeg fant igår ut at jeg er gravid, vi brukte kondom, men det er jo ikke 100% sikkert desverre... Jeg har allerede bestemt meg for å ta abort fordi jeg ikke vill ha barn i en alder av 18... Jeg bare lurer litt på om jeg burde fortelle det til han jeg hadde sex med? Vi er ikke sammen, men gode venner og holder litt på i guess. Jeg tror bare jeg unngår en litt klein situasjon ved å ikke fortelle det, men så føler jeg at han har rett til å få vite at jeg basically skal drepe det potensiale barnet hans? Idk.. Ville bare ha deres mening. Noen som har erfaringer med dette? Også om noen har erfaringer med å ta abort hadde vært litt greit å få høre, aldri gjort det før... Er nok bare max 5 uker på vei så da er det vell bare å svelge en pille? Har ikke dratt til legen enda, skal gjøre det denne uken tenkte jeg. Greit å få det gjort. Anonymkode: b01e5...038
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #2 Skrevet 31. august 2020 Ville ikke sagt det hvis du uansett har bestemt deg Det gjør det bare mer komplisert. Anonymkode: 101bc...335 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #3 Skrevet 31. august 2020 Hadde det vært kjæreste/samboer/mann så hadde jeg sagt «JA så klart sier du det», men om det bare er en random ons hadde jeg ikke sagt noe. Du havner litt midt i mellom med at det er en venn av deg, men helt ærlig tror jeg ikke at jeg hadde sagt noe med mindre jeg vurderte å beholde Anonymkode: 4d65c...a0d
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #4 Skrevet 31. august 2020 Blir bare unødvendig drama av å si det. Hva skal det være godt for? Hadde vært noe helt annet om dette var et seriøst forhold. Anonymkode: 27de5...0dd
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #5 Skrevet 31. august 2020 Jeg hadde definitivt sagt det fordi jeg føler at han har rett til å vite. Anonymkode: 3871d...713 4
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #6 Skrevet 31. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg hadde definitivt sagt det fordi jeg føler at han har rett til å vite. Anonymkode: 3871d...713 Rett til å vite at «hun skal drepe barnet hans», som noen vil fremstille det som? Jeg hadde ikke giddet å si noe. Blir i verste fall styr og drama. Anonymkode: e10fb...761
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #7 Skrevet 31. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Rett til å vite at «hun skal drepe barnet hans», som noen vil fremstille det som? Jeg hadde ikke giddet å si noe. Blir i verste fall styr og drama. Anonymkode: e10fb...761 Rett til å vite at han har gjort noen gravid, at noe gikk galt med prevensjonen, at dette er en ting som faktisk har skjedd han og kanskje burde regnes med når han vurderer hvem han skal ha sex med og hvordan. Så ro ned reka. "Drepe det potensielle barnet" er det TS selv som skriver. Anonymkode: 3871d...713 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå